بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محمدرضا پارسیان را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / محمدرضا پارسیان، متولد نهم اردیببهشت هزار و سیصد و شصت و سه، روزنامه‌نگار و مدیر رسانه، پژوهشگر و فعال حوزه روابط‌عمومی، دانش آموخته این رشته، دبیرکل سلسله نشست‌هاى علمى و عملى روابط‌عمومى ایران و هم اکنون مدیر اداره روابط‌عمومی شهرداری منطقه بیست تهران است.

وی هیجده سال سابقه فعالیت در حوزه رسانه و نیز دوازده سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی به عنوان کارشناس و مدیر روابط‌عمومی را دارد.

پارسیان عضو انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران بوده و پیش از این مشاور عالی فراکسیون روابط‌عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از سازمان‌ها بود.

نام وی در سال هزار و سیصد و نود و شش به عنوان «تلاشگر روابط‌عمومی» در دایره المعارف روابط‌عمومی ایران منتشر شد. محمدرضا پارسیان همچنین مدیر کانال تخصصی حوزه روابط‌عمومی به نام «روابط‌عمومی علم تا عمل» در تلگرام و در صفحه اینستاگرام با نام «روابط عمومی علم تا عمل» است.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| محمدرضا پارسیان متولد نهم اردی‌بهشت هزار و سیصد و شصت و سه، روزنامه‌نگار و مدیر رسانه، پژوهشگر و فعال حوزه روابط‌عمومی، دانش آموخته این رشته، دبیرکل سلسله نشست‌هاى علمى و عملى روابط‌عمومى ایران و هم اکنون مدیر اداره روابط‌عمومی شهرداری منطقه بیست تهران است. وی هیجده سال سابقه فعالیت در حوزه رسانه و نیز دوازده سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی به عنوان کارشناس و مدیر روابط‌عمومی را دارد. پارسیان عضو انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران بوده و پیش از این مشاور عالی فراکسیون روابط‌عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از سازمان‌ها بود. نام وی در سال هزار و سیصد و نود و شش به عنوان «تلاشگر روابط‌عمومی» در دایره المعارف روابط‌عمومی ایران منتشر شد. محمد رضا پارسیان همچنین مدیر کانال تخصصی حوزه روابط‌عمومی به نام «روابط‌عمومی علم تا عمل» در تلگرام و در صفحه اینستاگرام با نام «روابط عمومی علم تا عمل» است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #محمد_رضا_پارسیان #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

یک حرفه ای در بحث روابط عمومی

پاسخ:
ممنون از ارسال نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">