بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محمد رسول صادقی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / محمد رسول صادقی دلیوند متولد سال هزار و سیصد و پنجاه و شش تهران، دانش‌آموخته مقطع دکترا در رشته فرهنگ و ارتباطات، در حال حاضر مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی و سردبیر ماهنامه پاراگراف است. 

صادقی در دو حوزه روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی دارای مهارت و تخصص حرفه‌ای است و علاوه بر دریافت گواهینامه‌های آموزشی مرتبط، موفق به کسب جوایز و تقدیر‌نامه‌های مختلف، در سال‌های هشتاد و هشتاد و یک به عنوان خبرنگارِ سالِ حوزه تئاتر؛ در مراسم‌ رسمی گرامیداشت روز جهانی تئاتر شده است. همچنین در سال هشتاد و هشت  رتبه اول بخش یادداشت در هشتمین مسابقه سالیانه مطبوعاتی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر به وی تعلق گرفت.  

ایشان قبل از مسئولیت‌ فعلی خود، مدیرکل روابط‌عمومی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل خانه هنرمندان ایران، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، معاون تولید هنری بنیاد رودکی، کارشناس رسانه‌ای روابط‌عمومی مجموعه تئاتر شهر، مدیر روابط‌عمومی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ارتباطات سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، چهار دوره مدیر روابط‌عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و  مدیریت روابط‌عمومی یا مشاور رسانه‌ای بیش از جشنواره ملی و بین‌المللی تئاتر و یا مجموعه‌های تلویزیونی را بر عهده داشته است. 

تهیه و تولید چهل عنوان فیلم مستند با رویکرد گزارشی و بیوگرافی از چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در مقامِ مدیرتولید، مجری طرح و کارگردان و طراحی و کارگردانی بیش از سی همایش، آیین افتتاحیه و اختتامیه از دیگر اقدامات صادقی در طول فعالیت حرفه‌ای‌اش است. 

در کارنامه رسانه‌ای وی همکاری با رسانه‌های متعدد از جمله ماهنامه معیار، ‏روزنامه اخبار، ‏روزنامه گزارش روز، ‏روزنامه جوان، روزنامه همشهری، روزنامه همشهری محله، ‏روزنامه انتخاب، ماهنامه فیلم و هنر، ماهنامه فیلم و سینما، ‏هفته‌نامه سینما و ... دیده می‌شود. صادقی، بنیان‌گذار انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر در سال هشتاد بود و در حاضر رئیس هیأت مدیره این انجمن نیز است.

عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران ، عضو هیئت‌امنای آکادمی استاد حمید سمندریان و عضو شورای برگزاری جایزه استاد داود رشیدی از مسئولیت‌‌های صنفی صادقی است. از صادقی مقالات و تالیفاتی نیز در حوزه علاقمندی‌هایش منتشر شده است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| محمد رسول صادقی دلیوند متولد سال هزار و سیصد و پنجاه و شش تهران، دانش‌آموخته مقطع دکترا در رشته فرهنگ و ارتباطات، در حال حاضر مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی و سردبیر ماهنامه پاراگراف است. صادقی در دو حوزه روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی دارای مهارت و تخصص حرفه‌ای است و علاوه بر دریافت گواهینامه‌های آموزشی مرتبط، موفق به کسب جوایز و تقدیر‌نامه‌های مختلف، در سال‌های هشتاد و هشتاد و یک به عنوان خبرنگارِ سالِ حوزه تئاتر؛ در مراسم‌ رسمی گرامیداشت روز جهانی تئاتر شده است. همچنین در سال هشتاد و هشت رتبه اول بخش یادداشت در هشتمین مسابقه سالیانه مطبوعاتی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر به وی تعلق گرفت. ایشان قبل از مسئولیت‌ فعلی خود، مدیرکل روابط‌عمومی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل خانه هنرمندان ایران، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، معاون تولید هنری بنیاد رودکی، کارشناس رسانه‌ای روابط‌عمومی مجموعه تئاتر شهر، مدیر روابط‌عمومی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ارتباطات سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، چهار دوره مدیر روابط‌عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و مدیریت روابط‌عمومی یا مشاور رسانه‌ای بیش از جشنواره ملی و بین‌المللی تئاتر و یا مجموعه‌های تلویزیونی را بر عهده داشته است. تهیه و تولید چهل عنوان فیلم مستند با رویکرد گزارشی و بیوگرافی از چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در مقامِ مدیرتولید، مجری طرح و کارگردان و طراحی و کارگردانی بیش از سی همایش، آیین افتتاحیه و اختتامیه از دیگر اقدامات صادقی در طول فعالیت حرفه‌ای‌اش است. در کارنامه رسانه‌ای وی همکاری با رسانه‌های متعدد از جمله ماهنامه معیار، ‏روزنامه اخبار، ‏روزنامه گزارش روز، ‏روزنامه جوان، روزنامه همشهری، روزنامه همشهری محله، ‏روزنامه انتخاب، ماهنامه فیلم و هنر، ماهنامه فیلم و سینما، ‏هفته‌نامه سینما و ... دیده می‌شود. صادقی، بنیان‌گذار انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر در سال هشتاد بود و در حاضر رئیس هیأت مدیره این انجمن نیز است. عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران ، عضو هیئت‌امنای آکادمی استاد حمید سمندریان و عضو شورای برگزاری جایزه استاد داود رشیدی از مسئولیت‌‌های صنفی صادقی است. از صادقی مقالات و تالیفاتی نیز در حوزه علاقمندی‌هایش منتشر شده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #محمد_رسول_صادقی_دلیوند #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">