بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محمد غلامی لمراسکی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / محمد غلامی لمراسکی؛ متولد هزار و سیصد و چهل و هفت، کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

وی با مطالعه و پژوهش در حوزه‌های سازمانی و علوم ارتباطات سعی در ارتقاء دیدگاه‌های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی داشته و پس از آشنایی با مشاغل و رشته‌های متنوع اداری، به مدت هشت سال در روابط‌عمومی پست گلستان، نتایج حاصل از تجربیاتش را بکارگرفت.

غلامی لمراسکی با انتخاب و عضویت در هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان گلستان در بخش آموزش و نیز تدریس در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و مرکز آموزش و پژوهش ضمن خدمت، فعالیت خود را در این حوزه ادامه داده است.

 وی انجمن متخصصان روابط‌عمومی و کمیته‌های کاری و پژوهشی پست گلستان بوده فعالیت‌های گسترده‌ای در این حوزه داشته است‌.

 

مشاور رایگان احمد باقری

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط‌_عمومی| محمد غلامی لمراسکی متولد هزار و سیصد و چهل و هفت، کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. وی با مطالعه و پژوهش در حوزه‌های سازمانی و علوم ارتباطات سعی در ارتقاء دیدگاه‌های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی داشته و پس از آشنایی با مشاغل و رشته‌های متنوع اداری، به مدت هشت سال در روابط‌عمومی پست گلستان، نتایج حاصل از تجربیاتش را بکارگرفت. غلامی لمراسکی با انتخاب و عضویت در هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان گلستان در بخش آموزش و نیز تدریس در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و مرکز آموزش و پژوهش ضمن خدمت، فعالیت خود را در این حوزه ادامه داده است. وی انجمن متخصصان روابط‌عمومی و کمیته‌های کاری و پژوهشی پست گلستان بوده فعالیت‌های گسترده‌ای در این حوزه داشته است‌. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_گلستان #محمد_غلامی_لمراسکی #روابط_عمومی #ارتباطات بانک اطلاعات متخصصان روابط‌عمومی👇 @publicrelations1398

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">