بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محمد محتاطی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / محمد محتاطی متولد بیست و دوم بهمن سال هزار و سیصد شصت چهار در آمل و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی است.

 

وی در حال حاضر مسئولیت روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد را بر عهده دارد.

محتاطی دوره‌های خبرنویسی و روزنامه‌نگاری را در دانشکده صداوسیما گذرانده و از سال ۱۳۸۳ فعالیت رسانه‌ای خود را با خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا آغاز و با خبرگزاری دانشجویی ایسنا ادامه داد.

وی در ادامه به عنوان خبرنگار واحد مرکزی خبر، جذب صداوسیمای مرکز مازندران شد.

 محتاطی فعالیت‌های رسانه‌ای خود را در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، فارس، باشگاه خبرنگاران جوان، برنا، خبرآنلاین و در روزنامه‌های ابتکار، جام جم و همشهری ویژه استان مازندران ادامه داد.

محمد محتاطی از سال ۱۳۸۹  به عنوان مدیر روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد استان مازندران منصوب و فعالیت‌های رسمی خود در حوزه روابط‌عمومی را آغاز کرد.

روابط‌عمومی برتر در حوزه اطلاع‌رسانی در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۴ از سوی استانداری مازندران و جوایز و لوح‌های تقدیر دیگری در کارنامه محتاطی دیده می‌شود.

مشاور رسانه‌ای مدیرعامل سازمان هم‌یاری و شهرداری‌های استان مازندران و مشاور فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ای شهرداری سرخ رود از دیگر سوابق نامبرده است.

 محمد محتاطی همچنین عضو انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و سرای روزنامه‌نگاران مسلمان ایران است.

 وی مدرس دانشگاه در رشته علوم ارتباطات اجتماعی است.

 

مشاور رایگان احمد باقری

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| محمد محتاطی متولد بیست و دوم بهمن سال هزار و سیصد شصت چهار در آمل و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. وی در حال حاضر مسئولیت روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد را بر عهده دارد. محتاطی دوره‌های خبرنویسی و روزنامه‌نگاری را در دانشکده صداوسیما گذرانده و از سال ۱۳۸۳ فعالیت رسانه‌ای خود را با خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا آغاز و با خبرگزاری دانشجویی ایسنا ادامه داد. وی در ادامه به عنوان خبرنگار واحد مرکزی خبر، جذب صداوسیمای مرکز مازندران شد. محتاطی فعالیت‌های رسانه‌ای خود را در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، فارس، باشگاه خبرنگاران جوان، برنا، خبرآنلاین و در روزنامه‌های ابتکار، جام جم و همشهری ویژه استان مازندران ادامه داد. محمد محتاطی از سال ۱۳۸۹ به عنوان مدیر روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد استان مازندران منصوب و فعالیت‌های رسمی خود در حوزه روابط‌عمومی را آغاز کرد. روابط‌عمومی برتر در حوزه اطلاع‌رسانی در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۴ از سوی استانداری مازندران و جوایز و لوح‌های تقدیر دیگری در کارنامه محتاطی دیده می‌شود. مشاور رسانه‌ای مدیرعامل سازمان هم‌یاری و شهرداری‌های استان مازندران و مشاور فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ای شهرداری سرخ رود از دیگر سوابق نامبرده است. محمد محتاطی همچنین عضو انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و سرای روزنامه‌نگاران مسلمان ایران است. وی مدرس دانشگاه در رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_مازندران #محمد_محتاطی #روابط‌_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">