بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محمد کیقبادی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ محمد کیقبادی متولد سوم دی ماه هزار و سیصد و شصت و یک در گرگان است. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی برق و دکترای مدیریت دولتی گرایش خط‌مشی‌گذاری است.

 

او فعالیت در رسانه را از سال هشتاد و سه با حضور در شورای سردبیری هفته‌نامه سلیم و دبیر سرویس‌های ورزش و خبر در گلستان آغاز و سابقه بیش از ده سال روزنامه‌نگاری را در کارنامه خود دارد.

 وی از سال نود و سه تا نود و هفت به عنوان مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان منصوب و در حال حاضر نیز با حفظ سمت در مدیریت سرمایه گذاری، به عنوان مدیر روابط‌عمومی سازمان همیاری فعالیت می‌کند.

کیقبادی همچنین دارای تقدیرنامه‌های متعددی در حوزه رسانه و روابط‌عمومی از نهادهای داخلی و ملی است.

 وی علاوه بر تدریس در دانشگاه، مدرس فنی حرفه‌ای در دوره‌های مدیریت اداری، مکاتبات اداری و موارد مرتبط دیگر است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| محمد کیقبادی متولد سوم دی ماه هزار و سیصد و شصت و یک در گرگان است. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی برق و دکترای مدیریت دولتی گرایش خط‌مشی‌گذاری است. او فعالیت در رسانه را از سال هشتاد و سه با حضور در شورای سردبیری هفته‌نامه سلیم و دبیر سرویس‌های ورزش و خبر در گلستان آغاز و سابقه بیش از ده سال روزنامه‌نگاری را در کارنامه خود دارد. وی از سال نود و سه تا نود و هفت به عنوان مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان منصوب و در حال حاضر نیز با حفظ سمت در مدیریت سرمایه گذاری، به عنوان مدیر روابط‌عمومی سازمان همیاری فعالیت می‌کند. کیقبادی همچنین دارای تقدیرنامه‌های متعددی در حوزه رسانه و روابط‌عمومی از نهادهای داخلی و ملی است. وی علاوه بر تدریس در دانشگاه، مدرس فنی حرفه‌ای در دوره‌های مدیریت اداری، مکاتبات اداری و موارد مرتبط دیگر است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #محمد_کیقبادی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">