بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محمود غریب آبادی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ محمود غریب‌آبادی متولد بیست و چهارم شهریور هزار و سیصد و شصت و یک، کارشناسی خود را در رشته مدیریت بازرگانی و مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول گرفت و در حال حاضر به عنوان مسئول روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان فعالیت می‌کند.

 ابتدا در سال هشتاد و هفت به عنوان کارشناس کانون‌های تبلیغاتی و موسسات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و در سال نود و هفت نیز به عنوان مسئول روابط‌عمومی اداره کل فعالیت کرد.

وی تا کنون مسئولیت روابط‌عمومی ده‌ها جشنواره و نمایشگاه ملی، منطقه‌ای و استانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای را بر عهده داشته است.

از دیگر فعالیت‌های غریب آبادی، تدریس در مراکز علمی کاربردی مرکز استان گلستان و در رشته‌های تبلیغات و بازاریابی، مدیریت مراکز و سازمان‌های فرهنگی و هنری، دروس مرتبط با روابط‌عمومی و ... است.

وی افتخار شاگردی استاد ابراهیمی پدر بازاریابی ایران و بسیاری از اساتید بنام این حوزه را دارد.

غریب‌آبادی دوره‌های مختلف آموزش تخصصی را در حوزه‌های تبلیغات و بازاریابی و همچنین روابط‌عمومی را در مرا‌کز علمی و فرهنگی کشور گذرانده است.

وی در حال حاضر به عنوان مسئول دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان گلستان نیز مشغول به فعالیت است.

از مهمترین برنامه‌های کاری وی ایجاد سیستم یکپارچه روابط‌عمومی و رسانه در سطح استان و کشور است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| محمود غریب‌آبادی متولد بیست و چهارم شهریور هزار و سیصد و شصت و یک، کارشناسی خود را در رشته مدیریت بازرگانی و مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول گرفت و در حال حاضر به عنوان مسئول روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان فعالیت می‌کند. ابتدا در سال هشتاد و هفت به عنوان کارشناس کانون‌های تبلیغاتی و موسسات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و در سال نود و هفت نیز به عنوان مسئول روابط‌عمومی اداره کل فعالیت کرد. وی تا کنون مسئولیت روابط‌عمومی ده‌ها جشنواره و نمایشگاه ملی، منطقه‌ای و استانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای را بر عهده داشته است. از دیگر فعالیت‌های غریب آبادی، تدریس در مراکز علمی کاربردی مرکز استان گلستان و در رشته‌های تبلیغات و بازاریابی، مدیریت مراکز و سازمان‌های فرهنگی و هنری، دروس مرتبط با روابط‌عمومی و ... است. وی افتخار شاگردی استاد ابراهیمی پدر بازاریابی ایران و بسیاری از اساتید بنام این حوزه را دارد. غریب‌آبادی دوره‌های مختلف آموزش تخصصی را در حوزه‌های تبلیغات و بازاریابی و همچنین روابط‌عمومی را در مرا‌کز علمی و فرهنگی کشور گذرانده است. وی در حال حاضر به عنوان مسئول دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان گلستان نیز مشغول به فعالیت است. از مهمترین برنامه‌های کاری وی ایجاد سیستم یکپارچه روابط‌عمومی و رسانه در سطح استان و کشور است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_گلستان #محمود_غریب_آبادی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

  • سرباز گمنام امام زمان عج
  • ضمن آرزوی خرسندی و موفقیت برای جناب دکتر غریب آبادی از خداوند منان و متعال آرزوی سلامتی و طول عمر برای ایشان را داریم. و من الله توفیق

    پاسخ:
    باسلام و احترام 
    تشکر از ارسال پیام ارزشمندتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">