بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

مریم خورشیدی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۲ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ مریم خورشیدی، متولد هزار و سیصد و پنجاه و هشت، فارغ‌التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در همین رشته از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است.

وی فعالیت حرفه‌ای خود را نزدیک به هفت سال پیش در حوزه اجتماعی، گردشگری، صنایع دستی، زنان، اعتیاد، ادبیات و خیریه‌ها در رسانه‌های مکتوب آغاز و برای روزنامه‌هایی چون جام جم، مردم سالاری، همشهری و ‌...و نیز سایت‌های خبری سازمان‌های مختلف از جمله شهرداری تهران آغاز کرد.

 از چهار سال پیش تا کنون در حوزه اقتصادی متمرکز شده و در بخش تجارت، اقتصاد کلان و صادرات مشغول به تولید محتوا و خبر و همکاری با روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات است‌.

وی در حال حاضر خبرنگار پایگاه خبری اگزیم نیوز، وابسته به بانک توسعه صادرات است و با روزنامه‌های اقتصادی چون دنیای اقتصاد، نشریه تخصصی نقطه بند و روزنامه اعتماد همکاری می‌کند.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| مریم خورشیدی، متولد هزار و سیصد و پنجاه و هشت، فارغ‌التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در همین رشته از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را نزدیک به هفت سال پیش در حوزه اجتماعی، گردشگری، صنایع دستی، زنان، اعتیاد، ادبیات و خیریه‌ها در رسانه‌های مکتوب آغاز و برای روزنامه‌هایی چون جام جم، مردم سالاری، همشهری و ‌...و نیز سایت‌های خبری سازمان‌های مختلف از جمله شهرداری تهران آغاز کرد. از چهار سال پیش تا کنون در حوزه اقتصادی متمرکز شده و در بخش تجارت، اقتصاد کلان و صادرات مشغول به تولید محتوا و خبر و همکاری با روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات است‌. وی در حال حاضر خبرنگار پایگاه خبری اگزیم نیوز، وابسته به بانک توسعه صادرات است و با روزنامه‌های اقتصادی چون دنیای اقتصاد، نشریه تخصصی نقطه بند و روزنامه اعتماد همکاری می‌کند. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #مریم_خورشیدی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۲)

به امید روزی که ایشان مدیر روابط عمومی بانک توسعه صادرات بشوند .
از خیلی از مدیران حال حاضر بانک ها در کارشان متبحرتر هستند

پاسخ:
باسلام و احترام
بی شک اندوختن تجربه و عشق به رشد در هر کاری نتایج بی نظیری را به دنبال خواهد داشت.
ممنون از ارسال پیامتان
  • امیدحسین زاده
  • با درود.خانم مریم خورشیدی یکی از حرفه ای ترین وخوش قلب بترین وباهوش ترین در زمینه ارتباطات هستند.امیدوارم روز به روز به موفقیت های ایشان افزوده شود که بی گمان شایسته اش هستند.

     

    پاسخ:
    باسلام و احترام
    ممنون از ارسال پیام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">