بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

مریم وحیدنیا را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / مریم وحیدنیا متولد سال هزار و سیصد و چهل و شش در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است.

وی که هم‌اکنون به عنوان مدیر روابط‌عمومی بانک پارسیان فعالیت می‌کند، سابقه حضور در همایش‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی، عضویت در انجمن روابط‌عمومی ایران، انجمن صنفی مطبوعات ایران، انجمن مدیران منابع انسانی و انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی را نیز در کارنامه خود دارد.

تدریس زبان‌های انگلیسی و عربی، تدریس خوشنویسی، کارشناس روابط‌عمومی در شرکت‌های ارج و بانک پارسیان، ریاست ادارات دبیرخانه، رفاه و ارتباط با رسانه‌ها و انتشارات، مدیر آموزش و توسعه دانش بانک پارسیان و راه‌اندازی کانون استعدادیابی این بانک از جمله برخی از فعالیت‌های ایشان به‌شمار میروند.

درخصوص سوابق مطبوعاتی ایشان نیز می‌توان به راه‌اندازی نشریه داخلی شرکت ارج، درج یادداشت و مقالات مختلف در نشریات و خبرگزاری‌های مختلف همچون روزنامه‌های آسیا، دنیای اقتصاد، پول، همبستگی، راه مردم و مجلات بانک و اقتصاد، دانشکده فنی دانشگاه تهران، کیش‌نگر و...، سردبیری نشریه همراهان پارسیان و مدیرمسئولی و سردبیری نشریه داخلی بانک پارسیان اشاره کرد.

آسیب شناسی آموزش کارکنان بانک پارسیان، بررسی دوره‌های آموزشی بر اساس مدل دیکوم، ارائه و اجرای مقدماتی طرح آموزش و تعالی مدیران از طریق مدل شایستگی، بسترساز استقرار نظام آموزشی Collective Learning و اثر بخشی تبلیغات برخی از فعالیت‌های پژوهشی وحیدنیا است.     

کسب تقدیرنامه پیشنهاد برتر برای اخذ نظریات مشتریان شرکت ارج، کسب رتبه برتر مسابقات سیره نبوی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در شرکت ارج، کسب ارتقای تشویقی کارشناسی ارشد در بانک پارسیان، کسب تقدیر نامه از روابط‌عمومی بانک مرکزی به دلیل انتخاب غرفه بانک در نمایشگاه بانک و بیمه و بورس به عنوان غرفه برتر و مدیریت غرفه، کسب تقدیرنامه مسولیت اجرایی غرفه بانک از معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دارایی در همایش دستاوردهای شبکه بانکی، دبیر برتر نظام پیشنهادها، اخذ رتبه برتر در جشنواره انتشارات روابط عمومی به دلیل ایده‌پردازی و اجرای بروشور ویژه نابینایان (بریل و صوتی) برخی از افتخارات و جوایزی است که وحیدنیا در طول سال‌ها فعالیت علمی و عملی خود کسب کرده است.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط‌_عمومی| مریم وحیدنیا متولد سال هزار و سیصد و چهل و شش در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی که هم‌اکنون به عنوان مدیر روابط‌عمومی بانک پارسیان فعالیت می‌کند، سابقه حضور در همایش‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی، عضویت در انجمن روابط‌عمومی ایران، انجمن صنفی مطبوعات ایران، انجمن مدیران منابع انسانی و انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی را نیز در کارنامه خود دارد. تدریس زبان‌های انگلیسی و عربی، تدریس خوشنویسی، کارشناس روابط‌عمومی در شرکت‌های ارج و بانک پارسیان، ریاست ادارات دبیرخانه، رفاه و ارتباط با رسانه‌ها و انتشارات، مدیر آموزش و توسعه دانش بانک پارسیان و راه‌اندازی کانون استعدادیابی این بانک از جمله برخی از فعالیت‌های ایشان به‌شمار می‎روند. درخصوص سوابق مطبوعاتی ایشان نیز می‌توان به راه‌اندازی نشریه داخلی شرکت ارج، درج یادداشت و مقالات مختلف در نشریات و خبرگزاری‌های مختلف همچون روزنامه‌های آسیا، دنیای اقتصاد، پول، همبستگی، راه مردم و مجلات بانک و اقتصاد، دانشکده فنی دانشگاه تهران، کیش‌نگر و...، سردبیری نشریه همراهان پارسیان و مدیرمسئولی و سردبیری نشریه داخلی بانک پارسیان اشاره کرد. آسیب شناسی آموزش کارکنان بانک پارسیان، بررسی دوره‌های آموزشی بر اساس مدل دیکوم، ارائه و اجرای مقدماتی طرح آموزش و تعالی مدیران از طریق مدل شایستگی، بسترساز استقرار نظام آموزشی Collective Learning و اثر بخشی تبلیغات برخی از فعالیت‌های پژوهشی وحیدنیا است. کسب تقدیرنامه پیشنهاد برتر برای اخذ نظریات مشتریان شرکت ارج، کسب رتبه برتر مسابقات سیره نبوی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در شرکت ارج، کسب ارتقای تشویقی کارشناسی ارشد در بانک پارسیان، کسب تقدیر نامه از روابط‌عمومی بانک مرکزی به دلیل انتخاب غرفه بانک در نمایشگاه بانک و بیمه و بورس به عنوان غرفه برتر و مدیریت غرفه، کسب تقدیرنامه مسولیت اجرایی غرفه بانک از معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دارایی در همایش دستاوردهای شبکه بانکی، دبیر برتر نظام پیشنهادها، اخذ رتبه برتر در جشنواره انتشارات روابط عمومی به دلیل ایده‌پردازی و اجرای بروشور ویژه نابینایان (بریل و صوتی) برخی از افتخارات و جوایزی است که وحیدنیا در طول سال‌ها فعالیت علمی و عملی خود کسب کرده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #مریم_وحید_نیا #روابط‌_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">