بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

منصوره مرادی نیا را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی /  منصوره مرادی نیا متولد سال هزار و سیصدوشصت در شهرری و دارای مدرک کارشناسی روابط‌عمومی است.

وی که پیش از این به عنوان مسئول روابط‌عمومی در فرهنگسرای سرو فعالیت می‌کرده، فعالیت به عنوان کارشناس روابط‍‌عمومی در فرهنگسرای سلامت و فرهنگسرای سرو و حضور در چند شرکت تبلیغاتی را نیز در کارنامه دارد.

در خصوص مهارت‌های وی نیز می‌توان به آشنایی با برخی از نرم‌افزارهای گرافیکی و اداری، پوشش خبری و رسانه‌ای نشست‌ها، دیدارها و نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای داخلی سازمان، طراحی و عکاسی، ارتباط تنگاتنگ با خبرگزاری‌ها، رصد روزانه اخبار و تهیه بولتن خبری و... اشاره کرد.

همچنین دریافت گواهی حضور در دومین همایش جامعه ایمن شهر تهران، همکاری در برگزاری دومین همایش جامعه ایمن شهر تهران، همکاری با دبیرخانه برگزاری برنامه‌های فرهنگی در فرهنگسرای سلامت، دریافت لوح سپاس دومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر با محور روابط‌عمومی الکترونیک، شرکت در سومین و چهارمین همایش روابط‌عمومی علم تا عمل و همکاری با دبیرخانه برگزاری شرکت شهر سالم در هفته سلامت بخشی دیگر از فعالیت‌ها و حضور در دوره‌ه‌های آموزشی ایشان را شامل می‌شود.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| منصوره مرادی نیا متولد سال هزار و سیصدوشصت در شهرری و دارای مدرک کارشناسی روابط‌عمومی است. وی که پیش از این به عنوان مسئول روابط‌عمومی در فرهنگسرای سرو فعالیت می‌کرده، فعالیت به عنوان کارشناس روابط‍‌عمومی در فرهنگسرای سلامت و فرهنگسرای سرو و حضور در چند شرکت تبلیغاتی را نیز در کارنامه دارد. در خصوص مهارت‌های وی نیز می‌توان به آشنایی با برخی از نرم‌افزارهای گرافیکی و اداری، پوشش خبری و رسانه‌ای نشست‌ها، دیدارها و نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای داخلی سازمان، طراحی و عکاسی، ارتباط تنگاتنگ با خبرگزاری‌ها، رصد روزانه اخبار و تهیه بولتن خبری و... اشاره کرد. همچنین دریافت گواهی حضور در دومین همایش جامعه ایمن شهر تهران، همکاری در برگزاری دومین همایش جامعه ایمن شهر تهران، همکاری با دبیرخانه برگزاری برنامه‌های فرهنگی در فرهنگسرای سلامت، دریافت لوح سپاس دومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر با محور روابط‌عمومی الکترونیک، شرکت در سومین و چهارمین همایش روابط‌عمومی علم تا عمل و همکاری با دبیرخانه برگزاری شرکت شهر سالم در هفته سلامت بخشی دیگر از فعالیت‌ها و حضور در دوره‌ه‌های آموزشی ایشان را شامل می‌شود. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #منصوره_مرادی_نیا #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">