بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

مهدی هاشملو را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ مهدی هاشملو متولد اردیبهشت سال شصت و چهار (کبودراهنگ) دانش‌آموخته ی رشته مدیریت رسانه، فعال رسانه‌ای و کارشناس روابط عمومی، مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه تهران با رتبه ۳ کنکور سراسری کسب کرد.

وی پس از ادغام موسسه ثامن و انصار بعنوان کارشناس ارتباط با رسانه‌های بانک انصار مشغول به فعالیت است.

وی از سال هفتاد و هفت با رسانه‌ها فعالیت خود را شروع کرد و در برهه‌های مختلف خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، ایرنا، فارس، مهر و برنا، روزنامه‌های همدان پیام، نقدحال، همشهری، ایران، اعتماد، جمهوری اسلامی و دیگر رسانه‌ها بوده است.

مدیراجرایی راهنگ سبز، روابط‌عمومی‌های مختلف از جمله ورزش‌های همگانی در استان‌های کرمانشاه و همدان و مدیر روابط‌عمومی شرکت معین ابریشم و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی ششمین و هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات را بر عهده داشته و مدرس و مشاور کنکوری در رشته ارتباطات هم بوده است.

عضو انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان و روزنامه‌نگاران بوده و مقالاتی در حوزه رسانه ارائه داشته است. مقالات و یادداشت‌هایی در سایت‌های ارتباطاتی داشته و در سال هشتاد و شش در جشنواره مطبوعات رتبه اول را در بخش مصاحبه و در سال نود و دو نیز مقاله‌ی وی به عنوان مقاله‌ی برتر دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی انتخاب شد.

همچنین کسب رتبه برتر مقاله در خصوص «چالش‌های روابط‌عمومی» در جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی در غرب کشور از دیگر رتبه های وی است.

 

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| مهدی هاشملو متولد اردیبهشت سال شصت و چهار (کبودراهنگ) دانش‌آموخته ی رشته مدیریت رسانه، فعال رسانه‌ای و کارشناس روابط عمومی، مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه تهران با رتبه ۳ کنکور سراسری کسب کرد. وی پس از ادغام موسسه ثامن و انصار بعنوان کارشناس ارتباط با رسانه‌های بانک انصار مشغول به فعالیت است. وی از سال هفتاد و هفت با رسانه‌ها فعالیت خود را شروع کرد و در برهه‌های مختلف خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، ایرنا، فارس، مهر و برنا، روزنامه‌های همدان پیام، نقدحال، همشهری، ایران، اعتماد، جمهوری اسلامی و دیگر رسانه‌ها بوده است. مدیراجرایی راهنگ سبز، روابط‌عمومی‌های مختلف از جمله ورزش‌های همگانی در استان‌های کرمانشاه و همدان و مدیر روابط‌عمومی شرکت معین ابریشم و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی ششمین و هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات را بر عهده داشته و مدرس و مشاور کنکوری در رشته ارتباطات هم بوده است. عضو انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان و روزنامه‌نگاران بوده و مقالاتی در حوزه رسانه ارائه داشته است. مقالات و یادداشت‌هایی در سایت‌های ارتباطاتی داشته و در سال هشتاد و شش در جشنواره مطبوعات رتبه اول را در بخش مصاحبه و در سال نود و دو نیز مقاله‌ی وی به عنوان مقاله‌ی برتر دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی انتخاب شد. همچنین کسب رتبه برتر مقاله در خصوص «چالش‌های روابط‌عمومی» در جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی در غرب کشور از دیگر رتبه های وی است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #مهدی_هاشملو #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">