بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

هاشم زقر را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / هاشم زقر متولد بیست و هفتم دی ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه در سال هشتاد و چهار از دانشگاه شهید بهشتی تهران در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات فارسی فارغ‌التحصیل شد.

از سال هشتاد و یک ابتدا در کسوت معلم در برخی از مدارس شهر تهران مشغول به تدریس و پس از کسب مدرک فوق‌لیسانس از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین به عنوان مدرس در دانشکده شهید قدوسی وابسته به قوه قضائیه به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود ادامه داد. وی چندی هم به عنوان کارشناس ارشد آموزش و پژوهش در موسسه مدارس علوم دینی اهل سنت مشغول به کار شد.

ایشان از سال نود و سه تا کنون هم‌زمان با تحصیل در مقطع دکتری در کسوت مدیر روابط‌عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز مشغول ارائه خدمت بوده و توانسته است با تجهیز و به روز رسانی واحد روابط‌عمومی سازمان همیاری  و ایجاد ارتباط گسترده با اصحاب جراید و رسانه‌های ملی و  استانی نقش سازنده‌ای در انعکاس اخبار و اطلاعات سازمان به شهروندان البرزی ایفا کند.

 زقر مهم‌ترین اصل پیش روی روابط‌عمومی‌ها را ایجاد بستر مناسب جهت ایجاد ارتباط دو سویه و تعاملی بین مدیران و مردم و بهره‌گیری از نیروی‌های متخصص و مجهز به دانش روز  می‌داند.

از دیگر اقدامات انجام شده توسط ایشان در راستای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی مدیران‌عامل سازمان همیاری شهرداری‌های کل کشور، برگزاری نشست‌های خبری سالانه و فصلی مدیر‌عامل سازمان با اصحاب جراید و رسانه‌ها و چاپ و نشر فصلنامه تخصصی همیار البرز اشاره داشت.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| هاشم زقر متولد بیست و هفتم دی ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه در سال هشتاد و چهار از دانشگاه شهید بهشتی تهران در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات فارسی فارغ‌التحصیل شد و از سال هشتاد و یک ابتدا در کسوت معلم در برخی از مدارس شهر تهران مشغول به تدریس و پس از کسب مدرک فوق‌لیسانس از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین به عنوان مدرس در دانشکده شهید قدوسی وابسته به قوه قضائیه به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود ادامه داد. وی چندی هم به عنوان کارشناس ارشد آموزش و پژوهش در موسسه مدارس علوم دینی اهل سنت مشغول به کار شد. ایشان از سال نود و سه تا کنون هم‌زمان با تحصیل در مقطع دکتری در کسوت مدیر روابط‌عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز مشغول ارائه خدمت بوده و توانسته است با تجهیز و به روز رسانی واحد روابط‌عمومی سازمان همیاری و ایجاد ارتباط گسترده با اصحاب جراید و رسانه‌های ملی و استانی نقش سازنده‌ای در انعکاس اخبار و اطلاعات سازمان به شهروندان البرزی ایفا کند. زقر مهم‌ترین اصل پیش روی روابط‌عمومی‌ها را ایجاد بستر مناسب جهت ایجاد ارتباط دو سویه و تعاملی بین مدیران و مردم و بهره‌گیری از نیروی‌های متخصص و مجهز به دانش روز می‌داند. از دیگر اقدامات انجام شده توسط ایشان در راستای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی مدیران‌عامل سازمان همیاری شهرداری‌های کل کشور، برگزاری نشست‌های خبری سالانه و فصلی مدیر‌عامل سازمان با اصحاب جراید و رسانه‌ها و چاپ و نشر فصلنامه تخصصی همیار البرز اشاره داشت. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_البرز #هاشم_زقر #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">