بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

پروفسور یحیی کمالی‌پور را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ پروفسور یحیی کمالی‌پور؛ در سال یکهزار و سیصد و بیست وشش در شهرستان راور از استان کرمان به دنیا آمد.

وی دارای لیسانس روابط‌عمومی از دانشگاه ایالتی مینوسوتا، فوق‌لیسانس رسانه‌های جمعی، رادیو، تلویزیون و فیلم از دانشگاه ویسکانسین و دکترای ارتباطات از دانشگاه میسوری آمریکا است.

وی از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۴ میلادی دارای کرسی استادی ارتباطات و به مدت ۱۴ سال رئیس بخش  واحد ارتباطات و هنرهای خلاق در دانشگاه پوردو شمالی در ایالت ایندیانای آمریکا بود و از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶  میلادی رئیس بخش روزنامه‌نگاری و ارتباطات دانشگاه ایالتی کرولینای شمالی در شهر گرینزبرو و از سال ۲۰۱۶ تا کنون استاد ارتباطات است.

پروفسور کمالی‌پور در سال ۲۰۰۲ میلادی شبکه جهانی گلوبال مدیا ژورنال(Global Media Journals ) را پایه‌گذاری کرد که اکنون ۱۰ نسخه دیجیتال آن در کشورهای استرالیا، کانادا، امارات، چین، آلمان، هند، مکزیک، ایران، روسیه، و ترکیه منتشر می‌شوند.

 این نسخه‌ها به میزبانی دانشگاه‌های مهم در این کشورها و با سردبیری استادان ارتباطات به فعالیت خود ادامه داده و امکان نشر مقلات عملی را به زبان‌های مختلف امکان‌پذیر می‌کنند. 

وی همچنین پایه گذار و رئیس انجمن ارتباطات جهانی  Global Communication Association است که در سال ۲۰۰۷ میلادی اولین همایش را در شانگ‌های چین، با همکاری دانشگاه شانگ‌های برگزار کرد و تاکنون این همایش‌ها را در کشورهای عمان، هند، لهستان، اسپانیا، آمریکا، مالزی، زمبیا، کانادا، روسیه، آلمان، و یونان برگزار کرده و اجازه می‌دهد که استادان و دانشجویان دکترا نتایج تحقیقات خود را ارائه داده و با افرادی جدید آشنا و همکاری کنند.

پروفسور کمالی‌پور با ۱۸ اثر بر جسته جهانی در رشته ارتباطات و بیش از ۴۰ سال تدریس و مدیریت در دانشگاه‌های آمریکا یکی از دانشمندان شناخته شده ایرانی این رشته در سطح جهان است.

حوزه تحقیقاتی پروفسور کمالی‌پور شامل جهانی‌سازی، تاثیر رسانه‌ای، ارتباطات بین‌الملل و تکنولوژی‌های ارتباطات جدید است.

وی در سال ۱۹۹۶ برنده جایزه کتاب سال از طرف انجمن جهانی ارتباطات، بخش بین‌المللی و میان فرهنگی شده و در سال ۲۰۱۳ از طرف انجمن اطلاعات، آموزش و تحقیق مدال "محقق سال" در آمریکا را دریافت کرد.

پروفسور کمالی‌پور با سفر به بیش از ۶۵ کشور جهان، قریب به ۱۰۰ سخنرانی‌ در کنفرانس‌های علمی کشورهای گوناگون از جمله مصر، کانادا، چین، هند، ایران، کنیا، عمان، مکزیک، اسلوانی و ایالات متحده داشته و در دانشگاه‌های اوهایو، ایلینویز، میسوری، ایندیانا، ایران، آکسفورد (انگلستان) و چین به تدریس پرداخته و علاوه با بیش از ۵۰ مصاحبه در رسانه‌های جمعی از جمله بی‌بی‌سی، رویترز، ای‌بی‌سی، ‌ان‌پی‌آر، تلویزیون نیل، تلویزیون ترکیه، تلویزیون ایران، دیترویت پرس، فیلادلفیا اینکوایرر، پیتزبرگ تریبون، ‌تایمز و پست تریبون انجام داده است.

گذشته از چاپ ۱۸ کتاب در حوزه ‌های جهانی شدن، میان فرهنگی، رسانه‌‌های دیجیتال، شرکت ‌های رسانه‌ای، و ارتباطات جهانی، کتاب زندگی‌نامه ایشان بنام «مسافر دهکده جهانی» در سال هزار و سیصد و نود به نویسندگی نگین حسینی و توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| پروفسور یحیی کمالی‌پور در سال یکهزار و سیصد و بیست وشش در شهرستان راور از استان کرمان به دنیا آمد. وی دارای لیسانس روابط‌عمومی از دانشگاه ایالتی مینوسوتا، فوق‌لیسانس رسانه‌های جمعی، رادیو، تلویزیون و فیلم از دانشگاه ویسکانسین و دکترای ارتباطات از دانشگاه میسوری آمریکا است. وی از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۴ میلادی دارای کرسی استادی ارتباطات و به مدت ۱۴ سال رئیس بخش واحد ارتباطات و هنرهای خلاق در دانشگاه پوردو شمالی در ایالت ایندیانای آمریکابود و از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ میلادی رئیس بخش روزنامه‌نگاری و ارتباطات دانشگاه ایالتی کرولینای شمالی در شهر گرینزبرو و از سال ۲۰۱۶ تا کنون استاد ارتباطات است. پروفسور کمالی‌پور در سال ۲۰۰۲ میلادی شبکه جهانی گلوبال مدیا ژورنال(Global Media Journals ) را پایه‌گذاری کرد که اکنون ۱۰ نسخه دیجیتال آن در کشورهای استرالیا، کانادا، امارات، چین، آلمان، هند، مکزیک، ایران، روسیه، و ترکیه منتشر می‌شوند. وی همچنین پایه گذار و رئیس انجمن ارتباطات جهانی (Global Communication Association) است که در سال ۲۰۰۷ میلادی اولین همایش را در شانگ‌های چین، با همکاری دانشگاه شانگ‌های برگزار کرد و تاکنون این همایش‌ها را در کشورهای عمان، هند، لهستان، اسپانیا، آمریکا، مالزی، زمبیا، کانادا، روسیه، آلمان، و یونان برگزار کرده است. پروفسور کمالی‌پور با ۱۸ اثر بر‌جسته جهانی در رشته ارتباطات و بیش از ۴۰ سال تدریس و مدیریت در دانشگاه‌های آمریکا یکی از دانشمندان شناخته شده ایرانی این رشته در سطح جهان است. حوزه تحقیقاتی پروفسور کمالی‌پور شامل جهانی‌سازی، تاثیر رسانه‌ای، ارتباطات بین‌الملل و تکنولوژی‌های ارتباطات جدید است. وی در سال ۱۹۹۶ برنده جایزه کتاب سال از طرف انجمن جهانی ارتباطات، بخش بین‌المللی و میان فرهنگی شده و در سال ۲۰۱۳ از طرف انجمن اطلاعات، آموزش و تحقیق مدال "محقق سال" در آمریکا را دریافت کرد. پروفسور کمالی‌پور با سفر به بیش از ۶۵ کشور جهان، قریب به ۱۰۰ سخنرانی‌ در کنفرانس‌های علمی کشورهای گوناگون داشته و در دانشگاه‌های اوهایو، ایلینویز، میسوری، ایندیانا، ایران، آکسفورد (انگلستان) و چین به تدریس پرداخته است. گذشته از چاپ ۱۸ کتاب در حوزه ‌های جهانی شدن، میان فرهنگی، رسانه‌‌های دیجیتال، شرکت‌های رسانه‌ای، و ارتباطات جهانی، کتاب زندگی‌نامه ایشان بنام «مسافر دهکده جهانی» در سال ۱۳۹۰ به نویسندگی نگین حسینی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است. وبگاه: www.kamalipour.com #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی پروفسور #یحیی_کمالی_پور #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

جای این استاد در ایران خالی هست

پاسخ:
باسلام و احترام
تشکر از ارسال پیامتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">