بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

کامران طالبی میاب را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۳ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / کامران طالبی میاب، متولد هزار و سیصد و پنجاه و پنج، دارای مدرک دکترای مدیریت برند و بازاریابی پردیس دانشگاه تهران است.

وی از سابقه هیجده ساله در حوزه روابط‌عمومی برخوردار است. تبلیغات، برند، ارتباط با رسانه‌ها و دیجیتال مارکتینگ از دیگر تخصص‌های دکتر طالبی است. رییس اطلاع‌رسانی و تبلیغات پارس خودرو، مدیر روابط‌عمومی شرکت‌های آسیاتک، بیمه توسعه، آقای فرش ایران و انتشار چند مقاله در زمینه‌های برند، روابط‌عمومی و بازاریابی در رسانه های دیجیتال و مکتوب از جمله سوابق حرفه‌‌ای و علمی وی است.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| کامران طالبی میاب، متولد هزار و سیصد و پنجاه و پنج، دارای مدرک دکترای مدیریت برند و بازاریابی پردیس دانشگاه تهران است. وی از سابقه هیجده ساله در حوزه روابط‌عمومی برخوردار است. تبلیغات، برند، ارتباط با رسانه‌ها و دیجیتال مارکتینگ از دیگر تخصص‌های دکتر طالبی است. رییس اطلاع‌رسانی و تبلیغات پارس خودرو، مدیر روابط‌عمومی شرکت‌های آسیاتک، بیمه توسعه، آقای فرش ایران و انتشار چند مقاله در زمینه‌های برند، روابط‌عمومی و بازاریابی در رسانه های دیجیتال و مکتوب از جمله سوابق حرفه‌‌ای و علمی وی است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #کامران_طالبی_میاب #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۳)

نام ایشان را در صنعت خودرو برای اولین بار شنیده ام کاری تا به الان انجام داده اند

پاسخ:
باسلام و احترام 
بی شک برنامه ها و اقداماتی که بخش ارتباطات انجام می دهند بخش اساسی آن زیر ساختی است. مطلع هستم که کارهای خوبی در این صنایعی که حضور داشته اند از خودشان به جا گذاشته اند. 
موفق و موید باشند 
  • محمد یوسف دهقانی
  • سلام . تشکیل اداره ارتباط با رسانه های پارس خودرو در سال 1386، تشکیل کمپین های فروش منطقه ای خودرو در استان ها ( تینا و قشقایی و مورانو ) و تلاش در جهت اطلاع رسانی کیفیت تندر90 پارس خودرو نسبت به ایران خودرو که اثر قیمتی آن هنوز هم در بازار وجود دارد از جمله کارهای آقای طالبی است. 

    پاسخ:
    با سلام و احترام
    درود بر تمامی متخصصان حوزه ارتباطات و روابط عمومی

    متخصص ترین مدیر روابط عمومی در حوزه رسانه و ارتباط با رسانه ها. کافیست کلمه آسیاتک را از سال 82 تا 95 (قبل از مدیریت ایشان)،95 تا 98 (دوره مدیریت ایشان) و 98 به بعد را سرچ کنید با حجم عظیمی از تولید محتوای حرفه ای و درست روبرو خواهید شد.

    کار حرفه ای که کمتر روابط عمومی توان انجام آن را دارد.

    پاسخ:
    تفاوت حرفه ای ها و غیر حرفه ای ها در همین است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">