بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

حسین امامی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / حسین امامی، متولد بیست و سوم مهر هزار و سیصد و پنجاه و دو است. او دارای مدرک دکتری تخصصی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران است. موضوع تز دکتری او "بررسی روابط میان فردی در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی" و موضوع پایان‌نامه کارشناشی ارشد وی "روابط عمومی آنلاین" بود.

او در حال حاضر رئیس اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل بانک توسعه صادرات ایران است و از آذرماه سال نو د و پنج تاکنون نیز دبیر کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌ها بوده است.

بیش از یازده سال است که سابقه تدریس در دانشگاه‌‌های مختلفی همچون علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علمی‌کاربردی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد را در پرونده خود دارد واستاد راهنما و مشاور پایان نامه‌های مختلفی خصوصاً در حوزه‌های "روابط‌عمومی" و "رسانه‌های اجتماعی" بوده است.

برگزاری کارگاه، سخنرانی و یا تدریس دوره‌های مختلف در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها ویژه مدیران و کارشناسان توسط او بیشتر در حوزه‌های روابط‌عمومی آنلاین، رسانه‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای، خبرنویسی، روزنامه‌نگاری موبایل، تحلیل گفتمان انتقادی، تولید محتوای رسانه‌ای، مخاطب شناسی، مدیریت روابط‌عمومی، مدیریت وب سایت سازمانی و... بوده است.

از او کتابی با عنوان "زبان تخصصی انگلیسی برای دانشجویان روابط‌عمومی" منتشر شده که با همکاری دکتر احمد توکلی توسط انتشارات ثانیه به چاپ رسیده است.

او در شهریور هزار و سیصد و هشتاد یک وبلاگ تخصصی با عنوان "وبلاگ روابط‌عمومی" ایجاد و به تولید محتوا در آن پرداخت و اولین کارگاه "روابط‌عمومی الکترونیک" توسط وی در کشور در اسفند هزار و سیصد و هشتاد برگزار شد.

مقاله وی در در سومین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، اردیبهشت ماه هزار و سیصد و هشتاد و هفت با عنوان "اعتماد و اعتبار پیمایش‌های الکترونیک در روابط‌عمومی" به عنوان مقاله برتر انتخاب و ارایه شد. در دوره‌های بعدی همایش روابط‌عمومی الکترونیک نیز وی با موضوعاتی با عنوان "روابط عمومی با طعم وب دو"، "شبکه های اجتماعی برای بانک‌ها؛ خوب، بد و زشت"، "نگاه راهبردی به روابط‌‌عمومی هوشمند؛ معرفی الگوی روابط‌عمومی شهروندی" به ایراد سخن پرداخت.

امامی همچنین در شهریور هزار و سیصد و نود و چهار موضوع "روابط‌عمومی حرفه‌ای و حضور موثر در رسانه‌های اجتماعی" را در سومین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط‌‌عمومی در قالب کارگاهی ارایه کرد. این تنها بخشی از سخنرانی های وی در همایش‌های روابط‌عمومی در داخل کشور است.

از او مقالات و یاقته‌های پژوهشی نیز در فصلنامه‌های علمی پژوهشی منتشر شده و در حال حاضر داور برخی از ژورنال‌های علمی داخل کشور است.

حسین امامی در حال حاضر عضو هیئت‌مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران است و پیش از این از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان کارشناس برتر، از سوی بانک توسعه صادرات، به عنوان پژوهشگر برتر و از سوی برخی از مجامع روابط‌عمومی کشور به عنوان کارشناس یا پژوهشگر برتر معرفی و لوح تقدیر به وی اهدا شده است.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| حسین امامی متولد بیست و سوم مهر هزار و سیصد و پنجاه و دو است. او دارای مدرک دکتری تخصصی ph.D از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران است. موضوع تز دکتری او "بررسی روابط میان فردی در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی" و موضوع پایان‌نامه کارشناشی ارشد وی "روابط عمومی آنلاین" بود. او در حال حاضر رئیس اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل بانک توسعه صادرات ایران است و از آذرماه سال نو د و پنج تاکنون نیز دبیر کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌ها بوده است. بیش از یازده سال است که سابقه تدریس در دانشگاه‌‌های مختلفی همچون علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علمی‌کاربردی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد را در پرونده خود دارد واستاد راهنما و مشاور پایان نامه‌های مختلفی خصوصاً در حوزه‌های "روابط‌عمومی" و "رسانه‌های اجتماعی" بوده است. برگزاری کارگاه، سخنرانی و یا تدریس دوره‌های مختلف در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها ویژه مدیران و کارشناسان توسط او بیشتر در حوزه‌های روابط‌عمومی آنلاین، رسانه‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای، خبرنویسی، روزنامه‌نگاری موبایل، تحلیل گفتمان انتقادی، تولید محتوای رسانه‌ای، مخاطب شناسی، مدیریت روابط‌عمومی، مدیریت وب سایت سازمانی و... بوده است. از او کتابی با عنوان "زبان تخصصی انگلیسی برای دانشجویان روابط‌عمومی" منتشر شده که با همکاری دکتر احمد توکلی توسط انتشارات ثانیه به چاپ رسیده است. او در شهریور هزار و سیصد و هشتاد یک وبلاگ تخصصی با عنوان "وبلاگ روابط‌عمومی" ایجاد و به تولید محتوا در آن پرداخت و اولین کارگاه "روابط‌عمومی الکترونیک" توسط وی در کشور در اسفند هزار و سیصد و هشتاد برگزار شد. مقاله وی در در سومین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، اردیبهشت ماه هزار و سیصد و هشتاد و هفت با عنوان "اعتماد و اعتبار پیمایش‌های الکترونیک در روابط‌عمومی" به عنوان مقاله برتر انتخاب و ارایه شد. در دوره‌های بعدی همایش روابط‌عمومی الکترونیک نیز وی با موضوعاتی با عنوان "روابط عمومی با طعم وب دو"، "شبکه های اجتماعی برای بانک‌ها؛ خوب، بد و زشت"، "نگاه راهبردی به روابط‌‌عمومی هوشمند؛ معرفی الگوی روابط‌عمومی شهروندی" به ایراد سخن پرداخت. امامی همچنین در شهریور هزار و سیصد و نود و چهار موضوع "روابط‌عمومی حرفه‌ای و حضور موثر در رسانه‌های اجتماعی" را در سومین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط‌‌عمومی در قالب کارگاهی ارایه کرد. امامی عضو هیئت‌مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران است #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #حسین_امامی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

  • فریبا سبزواری
  • یک استاد دوست داشتنی و مطلع به کار روابط عمومی

    پاسخ:
    باسلام و احترام
    تشکر از ارسال مطلب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">