بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

رامین آرمات را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / رامین آرمات متولد هشتم شهریور هزار و سیصد و چهل و شش در مشهد، فعال رسانه‌ای است که کار خود را از سال هفتاد و چهار با گویندگی و تهیه‌کنندگی در صدا و سیمای خراسان رضوی آغاز کرد.

  وی که دارای مدرک بین‌المللی گویندگی و مدرس کارگاه‌های آموزشی فن بیان و گویندگی است در زمینه مستندسازی و تهیه تیزرهای تبلیغاتی هم فعالیت دارد.

او دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی است و در حال حاضر  دانشجوی دکتری علوم ارتباطات بوده و به عنوان مشاور حوزه ارتباطات و رسانه در شرکت ایران خودرو خراسان و چند شرکت اقتصادی دیگر فعالیت می‌کند.

این مدرس حوزه روابط‌عمومی بیش از  ۲۵ دوره داخلی و خارجی مرتبط باحوزه روابط‌عمومی، رسانه و تبلیغات را نیز گذرانده که از آن‌جمله می‌توان به دوره تخصصی روابط‌عمومی از انیستیتو روابط‌عمومی کشور مالزی _ کوالالامپور  و همچنین اخذ گواهینامه تخصصی کنترل و ارتقای رضایت مشتری( شاخه خاورمیانه مؤسسه کیفیت سوئیس) را نام برد .

وی تا کنون به عنوان مدیر روابط‌عمومی طرح بزرگ میدان شهدا مشهد، مدیر روابط‌عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، مدیر کل روابط‌عمومی اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان، مدیر روابط‌عمومی منطقه تجاری و گردشگری سپاد و مشاور عالی مجتمع و هولدینگ کوه سر، رئیس هیئت‌مدیره شرکت مستندسازان توس و مدیرمسئول کانون آگهی و تبلیغات مستندسازان توس فعالیت داشته است.

 

مشاور رایگان احمد باقری

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| رامین آرمات متولد هشتم شهریور هزار و سیصد و چهل و شش در مشهد، فعال رسانه‌ای است که کار خود را از سال هفتاد و چهار با گویندگی و تهیه‌کنندگی در صدا و سیمای خراسان رضوی آغاز کرد. وی که دارای مدرک بین‌المللی گویندگی و مدرس کارگاه‌های آموزشی فن بیان و گویندگی است در زمینه مستندسازی و تهیه تیزرهای تبلیغاتی هم فعالیت دارد. او دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی است و در حال حاضر دانشجوی دکتری علوم ارتباطات بوده و به عنوان مشاور حوزه ارتباطات و رسانه در شرکت ایران خودرو خراسان و چند شرکت اقتصادی دیگر فعالیت می‌کند. این مدرس حوزه روابط‌عمومی بیش از ۲۵ دوره داخلی و خارجی مرتبط باحوزه روابط‌عمومی، رسانه و تبلیغات را نیز گذرانده که از آن‌جمله می‌توان به دوره تخصصی روابط‌عمومی از انیستیتو روابط‌عمومی کشور مالزی _ کوالالامپور و همچنین اخذ گواهینامه تخصصی کنترل و ارتقای رضایت مشتری( شاخه خاورمیانه مؤسسه کیفیت سوئیس) را نام برد . وی تا کنون به عنوان مدیر روابط‌عمومی طرح بزرگ میدان شهدا مشهد، مدیر روابط‌عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، مدیر کل روابط‌عمومی اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان، مدیر روابط‌عمومی منطقه تجاری و گردشگری سپاد و مشاور عالی مجتمع و هولدینگ کوه سر، رئیس هیئت‌مدیره شرکت مستندسازان توس و مدیرمسئول کانون آگهی و تبلیغات مستندسازان توس فعالیت داشته است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_خراسان_رضوی #رامین_آرمات #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">