بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

سعید معادی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / سعید معادی، متولد سال هزار و سیصد و چهل و هفت در شهرستان آمل و دارای دو مدرک کارشناسی روابط‌عمومی و ادبیات، کارشناسی ‏ارشد مدیریت و همچنین مدارک ام بی ای  و دی بی ای در حوزه بازار یابی است.

وی در حال حاضر مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون است. وی مسئولیت‌های متعددی از سال ۱۳۷۰ در بخش‌های ارتباطی، رسانه‌ای و صندوق توسعه تعاون که بعدها تبدیل به بانک شد داشته است. معادی در شورای سیاستگذاری بسیاری از رویدادهای علمی روابط‌عمومی به ایفای نقش پرداخته و مقالات و یادداشت‌های بسیاری در جهت واکاوی نقش، اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی و مدیریت را به رشته تحریر درآورده است.

کتاب‌های مقالات کاربردی در مدیریت، رعایت کرامت انسانی از حرف تا عمل، مدیریت بحران، روابط‌عمومی پیش از فاجعه و تکریم ارباب رجوع نیز از معادی روانه بازار نشر شده است.

معادی، دستی هم بر ادبیات و شعر داشته و کارشناس رسمی دادگستری در رشته شعر و سرود بوده و دو کتب شعر از وی به چاپ رسیده است.

وی دارای سوابق آموزشی در زمینه ارتباط موثر، مهارت‌های ارتباطات انسانی، مکاتبات اداری، مشتری‌مداری و بازاریابی، اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری و خبر نویسی است.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| سعید معادی متولد سال هزار و سیصد و چهل و هفت در شهرستان آمل و دارای دو مدرک کارشناسی روابط‌عمومی و ادبیات، کارشناسی ‏ارشد مدیریت و همچنین مدارک ام بی ای و دی بی ای در حوزه بازار یابی است. وی در حال حاضر مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون است. وی مسئولیت‌های متعددی از سال ۱۳۷۰ در بخش‌های ارتباطی، رسانه‌ای و صندوق توسعه تعاون که بعدها تبدیل به بانک شد داشته است. معادی در شورای سیاستگذاری بسیاری از رویدادهای علمی روابط‌عمومی به ایفای نقش پرداخته و مقالات و یادداشت‌های بسیاری در جهت واکاوی نقش، اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی و مدیریت را به رشته تحریر درآورده است. کتاب‌های مقالات کاربردی در مدیریت، رعایت کرامت انسانی از حرف تا عمل، مدیریت بحران، روابط‌عمومی پیش از فاجعه و تکریم ارباب رجوع نیز از معادی روانه بازار نشر شده است. معادی، دستی هم بر ادبیات و شعر داشته و کارشناس رسمی دادگستری در رشته شعر و سرود بوده و دو کتب شعر از وی به چاپ رسیده است. وی دارای سوابق آموزشی در زمینه ارتباط موثر، مهارت‌های ارتباطات انسانی، مکاتبات اداری، مشتری‌مداری و بازاریابی، اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری و خبر نویسی است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #سعید_معادی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

ایشان  بازنشسته نشدن

پاسخ:
باسلام
ممنون از اطلاع رسانی
الان سوال که نفرمودید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">