بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

سعید نقدی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / سعید نقدی متولد بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و شصت و پنج در شهر تهران و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌وکار با گرایش بازاریابی دانشگاه تهران است.

وی دارای بیش از پنج سال سابقه کار در «دپارتمان ارتباطات و برند شرکت رایتل و مسئول ارتباط با رسانه این اپراتور»، قریب به دو سال فعالیت در قامت مدیر برند و ارتباط با رسانه پروژه دولت هوشمند فاوا ریاست جمهوری در مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران و حدود یک سال و نیم در شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان «مدیر برند و تبلیغات همراه اول» است.

ریاست کمیته روابط‌عمومی اولین کنفرانس بین‌المللی بازیابی تعاملی اطلاعات دانشگاه تهران، عضویت تیم بازبینی برند تالیا، عضویت در شورای سردبیری ماهنامه «ما و شما»، سردبیری هفته‌نامه سراسری «بصیرت جوانان»، سردبیر اجرایی مجله مهندسی ساخت و تولید دانشگاه صنایع و معادن ایران و مشاور حوزه ارتباطات «عطاویچ» نیز بخش دیگری از فعالیت‌های وی در کارنامه اجرایی‌اش است.

وی دارا بودن مدارک بین‌المللی برنامه‌ریزی استراتژیک و همینطور کاربردهای اینترنت اشیا (IoT) از سوی اریکسون سوئد، SMART MOBILE از سوی سازمان دولت الکترونیک ASAN آذربایجان، بازاریابی اینترنتی از Nordic eMarketing انگلستان، ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 از GIC گرجستان، بازیابی تعاملی اطلاعات از سوی کنفرانس بین‌المللی IIIRC 2017 و برخی گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی نظیر «مدیریت تبلیغات، رویدادها و برند»، « باشگاه مشتریان و خدمات سنجش وفاداری» و «مدیریت تبلیغات هوشمند»، تسلط بر حوزه‌های «مدیریت تبلیغات و برندینگ»، «روزنامه‌نگاری» و «روابط‌عمومی» را از ویژگی‌های کلیدی خود می‌داند.

با جستجوی بیشتر در تاریخچه فعالیت‌های نقدی، به سوابق مطالعاتی «مدیریت روابط‌عمومی و نقش ارتباطات در تعالی سازمانی» و «مدیریت اثربخش جلسات یا فن اداره جلسات» بر می‌خوریم.

مدیر فعلی واحد برند و تبلیغات اپراتور اول تلفن همراه، دارای تقدیرنامه‌هایی از سوی مرکز فاوای ریاست جمهوری و دانشگاه تهران به ترتیب برای «استقرار پلت‌فرم دولت همراه» و «ریاست کمیته روابط‌عمومی کنفرانس بین‌المللی IIIRC2017» است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| سعید نقدی متولد بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و شصت و پنج در شهر تهران و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌وکار با گرایش بازاریابی دانشگاه تهران است. وی دارای بیش از پنج سال سابقه کار در «دپارتمان ارتباطات و برند شرکت رایتل و مسئول ارتباط با رسانه این اپراتور»، قریب به دو سال فعالیت در قامت مدیر برند و ارتباط با رسانه پروژه دولت هوشمند فاوا ریاست جمهوری در مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران و حدود یک سال و نیم در شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان «مدیر برند و تبلیغات همراه اول» است. ریاست کمیته روابط‌عمومی اولین کنفرانس بین‌المللی بازیابی تعاملی اطلاعات دانشگاه تهران، عضویت تیم بازبینی برند تالیا، عضویت در شورای سردبیری ماهنامه «ما و شما»، سردبیری هفته‌نامه سراسری «بصیرت جوانان»، سردبیر اجرایی مجله مهندسی ساخت و تولید دانشگاه صنایع و معادن ایران و مشاور حوزه ارتباطات «عطاویچ» نیز بخش دیگری از فعالیت‌های وی در کارنامه اجرایی‌اش است. وی دارا بودن مدارک بین‌المللی برنامه‌ریزی استراتژیک و همینطور کاربردهای اینترنت اشیا (IoT) از سوی اریکسون سوئد، SMART MOBILE از سوی سازمان دولت الکترونیک ASAN آذربایجان، بازاریابی اینترنتی از Nordic eMarketing انگلستان، ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 از GIC گرجستان، بازیابی تعاملی اطلاعات از سوی کنفرانس بین‌المللی IIIRC 2017 و برخی گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی نظیر «مدیریت تبلیغات، رویدادها و برند»، « باشگاه مشتریان و خدمات سنجش وفاداری» و «مدیریت تبلیغات هوشمند»، تسلط بر حوزه‌های «مدیریت تبلیغات و برندینگ»، «روزنامه‌نگاری» و «روابط‌عمومی» را از ویژگی‌های کلیدی خود می‌داند. با جستجوی بیشتر در تاریخچه فعالیت‌های نقدی، به سوابق مطالعاتی «مدیریت روابط‌عمومی و نقش ارتباطات در تعالی سازمانی» و «مدیریت اثربخش جلسات یا فن اداره جلسات» بر می‌خوریم. مدیر فعلی واحد برند و تبلیغات اپراتور اول تلفن همراه، دارای تقدیرنامه‌هایی از سوی مرکز فاوای ریاست جمهوری و دانشگاه تهران به ترتیب برای «استقرار پلت‌فرم دولت همراه» و «ریاست کمیته روابط‌عمومی کنفرانس بین‌المللی IIIRC2017» است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #سعید_نقدی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">