بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

علیرضا پری زنگنه را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

مدیر روابط عمومی و ارتباطات احمد باقری

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ علیرضا پری زنگنه متولد نهم خرداد ماه یکهزارو سیصد و پنجاه و یک، کارشناسی خود را در رشته روابط‌عمومی و مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد یزد گرفت و در حال حاضر به عنوان مسئول ارتباطات منطقه سه شهرداری اصفهان فعالیت می‌کند.

 با سابقه پانزده ساله در روابط‌عمومی، ابتدا در سال هشتاد و هفت به عنوان مسئول روابط‌عمومی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان و پس از آن از سال نود و سه در منطقه سه شهرداری اصفهان در این رشته فعالیت‌های خبرنویسی و ارتباط با رسانه‌های مختلف، اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای منطقه اصلی و مرکزی شهراصفهان که منطقه تاریخی و گردشگری مهم شهراصفهان است را برعهده داشته است.

وی افتخار شاگردی استاد مرحوم زاون قوکاسیان تحلیلگر و منتقد سینما و تلویزیون را دارد.

زنگنه دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای را از سازمان فضای مجازی سراج گذرانده و در مراکز فرهنگی تدریس مقطعی داشته است.

زنگنه در برنامه کاری خود ایده، خلاقیت و نوآوری‌هایی را در زمینه اطلاع‌رسانی موثر را با شرکت در همایش‌های مختلف ایده‌پردازی داشته؛ به طوری که در زمینه نوآوری و فعالیت‌های پیشرو تحقیق و پژوهش در چهاردهمین جشنواره روابط‌عمومی حائز رتبه شاخص شد.

همچنین در ایده‌پردازی تبلیغات شهری، کریدور ملل افتخاراتی را در پرونده کاری خود دارد. یکی از آخرین ایده‌های وی طرح #میراثدارانشهر اصفهان است که درخصوص اطلاع‌رسانی، تشویق و تکریم سرمایه‌گذاران، مرمتگران ابنیه‌های تاریخی فرسوده گام‌های موثری را در راستای گردشگری برداشته‌اند.

زنگنه مقاله‌هایی را در زمینه تاثیرماهواره بر فرهنگ و زندگی مردم، مدیریت رسانه‌های مشارکتی، آثار تکدی‌گری در جوامع امروزی، نقد و بررسی رضایتمندی شهروندان منطقه سه از اطلاع‌رسانی‌های شهرداری منطقه سه اصفهان، آداب توریسم، اقتصاد گردشگری بازیرساخت‌های   لازم و تکنیک‌های اطلاع‌رسانی را در رسانه‌ها و سایت‌های علمی به ثبت رسانده است.

وی اکنون کتابی را تحت عنوان "ناگفته‌های تاریخی شهر اصفهان" با تالیف یکی از استادان اصفهان پژوه طراحی که آثار گمنام شهر اصفهان را به تصویر می‌کشاند و هدف او شناساندن آن اماکن به مدیران و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت مرمت و زنده‌سازی است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| علیرضا پری زنگنه متولد نهم خرداد ماه یکهزارو سیصد و پنجاه و یک، کارشناسی خود را در رشته روابط‌عمومی و مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد یزد گرفت و در حال حاضر به عنوان مسئول ارتباطات منطقه سه شهرداری اصفهان فعالیت می‌کند. با سابقه پانزده ساله در روابط‌عمومی، ابتدا در سال هشتاد و هفت به عنوان مسئول روابط‌عمومی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان و پس از آن از سال نود و سه در منطقه سه شهرداری اصفهان در این رشته فعالیت‌های خبرنویسی و ارتباط با رسانه‌های مختلف، اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای منطقه اصلی و مرکزی شهراصفهان که منطقه تاریخی و گردشگری مهم شهراصفهان است را برعهده داشته است. وی افتخار شاگردی استاد مرحوم زاون قوکاسیان تحلیلگر و منتقد سینما و تلویزیون را دارد. زنگنه دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای را از سازمان فضای مجازی سراج گذرانده و در مراکز فرهنگی تدریس مقطعی داشته است. زنگنه در برنامه کاری خود ایده، خلاقیت و نوآوری‌هایی را در زمینه اطلاع‌رسانی موثر را با شرکت در همایش‌های مختلف ایده‌پردازی داشته؛ به طوری که در زمینه نوآوری و فعالیت‌های پیشرو تحقیق و پژوهش در چهاردهمین جشنواره روابط‌عمومی حائز رتبه شاخص شد. همچنین در ایده‌پردازی تبلیغات شهری، کریدور ملل افتخاراتی را در پرونده کاری خود دارد. یکی از آخرین ایده‌های وی طرح #میراث_داران_شهر اصفهان است که درخصوص اطلاع‌رسانی، تشویق و تکریم سرمایه‌گذاران، مرمتگران ابنیه‌های تاریخی فرسوده گام‌های موثری را در راستای گردشگری برداشته‌اند. زنگنه مقاله‌هایی را در زمینه تاثیرماهواره بر فرهنگ و زندگی مردم، مدیریت رسانه‌های مشارکتی، آثار تکدی‌گری در جوامع امروزی، نقد و بررسی رضایتمندی شهروندان منطقه سه از اطلاع‌رسانی‌های شهرداری منطقه سه اصفهان، آداب توریسم، اقتصاد گردشگری بازیرساخت‌های لازم و تکنیک‌های اطلاع‌رسانی را در رسانه‌ها و سایت‌های علمی به ثبت رسانده است. وی اکنون کتابی را تحت عنوان "ناگفته‌های تاریخی شهر اصفهان" با تالیف یکی از استادان اصفهان پژوه طراحی که آثار گمنام شهر اصفهان را به تصویر می‌کشاند و هدف او شناساندن آن اماکن به مدیران و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت مرمت و زنده‌سازی است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_اصفهان #علیرضا_پری_زنگنه #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

  • صادق باهنر
  • به به اقای  علیرضا پری زنگنه از نیکان و پرکاران بخش روابط عمومی نصف جهان 

    پاسخ:
    باسلام و احترام
    تشکر از ارسال پیام دلگرمتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">