بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

فاطمه کریم وند را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۲ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / فاطمه کریم‌وند، متولد هزار و سیصد و شصت و چهار، دکتری تخصصی علوم ارتباطات (آماده برای دفاع از پایان‌نامه) و عضو انجمن روابط‌عمومی ایران، از سال هزار و سیصد و نود و سه به عنوان مدیر ارتباط با مشتریان مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی انتخاب و منصوب شده است.

وی از سال هزار و سیصد و هشتاد و هفت تا هزار و سیصد و نود و سه در مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌ای مختلف به عنوان کارشناس و مدیر روابط‌عمومی خدمت کرده است.

نگارش مقالات علمی مختلف، انجام پروژه‌های علمی سنجش رضایت مشتریان مبتنی بر مدل‌های استاندارد جهانی و ارائه آموزش در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، طراحی سفر مشتری، بازاریابی، افکار‌سنجی، آموزش‌های فن بیان، سخنوری، ارتباط موثر، اجرای همایش‌ها و کنفرانس‌ها، تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، دانشگاه علمی کاربردی واحد دکتر عبیدی، مرکز آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و تدریس در کارگاه‌های آموزشی از جمله فعالیت های علمی کریم‌وند است.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| فاطمه کریم‌وند متولد هزار و سیصد و شصت و چهار، دکتری تخصصی علوم ارتباطات (آماده برای دفاع از پایان‌نامه) و عضو انجمن روابط‌عمومی ایران، از سال هزار و سیصد و نود و سه به عنوان مدیر ارتباط با مشتریان مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی انتخاب و منصوب شده است. وی از سال هزار و سیصد و هشتاد و هفت تا هزار و سیصد و نود و سه در مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌ای مختلف به عنوان کارشناس و مدیر روابط‌عمومی خدمت کرده است. نگارش مقالات علمی مختلف، انجام پروژه‌های علمی سنجش رضایت مشتریان مبتنی بر مدل‌های استاندارد جهانی و ارائه آموزش در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، طراحی سفر مشتری، بازاریابی، افکار‌سنجی، آموزش‌های فن بیان، سخنوری، ارتباط موثر، اجرای همایش‌ها و کنفرانس‌ها، تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، دانشگاه علمی کاربردی واحد دکتر عبیدی، مرکز آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و تدریس در کارگاه‌های آموزشی از جمله فعالیت های علمی کریم‌وند است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #فاطمه_کریم_وند #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۲)

  • مریم غلامی
  • سلام 
    چه عجب از خانوم ها هم فردی را معرفی کردید 
    خانم ها در همه کار همیشه تک هستند

    پاسخ:
    باسلام و احترام 
    قطعا در این بانک اطلاعاتی از حضور بانوان بیشتری بهره خواهیم برد
  • بابک سهروردی
  • ای بابا تو نمایشگاه هر کاری کردم نتونستم با مدیرشون صحبت کنم 

    پاسخ:
    باسلام و احترام 
    ارتباط با روابط عمومی کار ارتباط با مدیران را خیلی راحت تر می کند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">