بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

فرزاد یعقوب‌زاده را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / فرزاد یعقوب‌زاده متولد سی‌ام شهریور یکهزار و سیصد و پنجاه و نه، مدیر روابط عمومی هیات ووشو شهرستان گرگان است.

وی مدت ۷ سال مدیر روابط‌عمومی سازمان فرهنگی ورزشی و ۴سال نیز مدیر روابط‌عمومی سازمان تاکسیرانی را در کارنامه خود دارد.

یعقوب‌زاده مدیر روابط‌عمومی کمیته ماهیگیری استان گلستان بوده و مدت ۳سال نیز در سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان به عنوان مدیر روابط‌عمومی در حال فعالیت است.

وی دارای مدرک لیسانس زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر بوده و دوره‌های آموزشی مرتبط با روابط‌عمومی را پشت سر گذارده است.

 آشنایی با نظریه‌ها و اصول روابط‌عمومی، برقراری ارتباط موثر با محیط و دیگران، مبانی ارتباطات در روابط‌عمومی، پژوهش و افکارسنجی، شرکت در کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی، روابط‌عمومی و رسانه، مدیریت روابط‌عمومی شغلی و تخصصی، روابط‌عمومی در مدیریت شهری و شیوه خبرنویسی در روابط‌عمومی از جمله دوره‌هایی است که وی از سر گذرانده است.

 

مشاور رایگان احمد باقری

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| فرزاد یعقوب‌زاده متولد سی‌ام شهریور یکهزار و سیصد و پنجاه و نه، مدیر روابط عمومی هیات ووشو شهرستان گرگان است. وی مدت ۷ سال مدیر روابط‌عمومی سازمان فرهنگی ورزشی و ۴سال نیز مدیر روابط‌عمومی سازمان تاکسیرانی را در کارنامه خود دارد. یعقوب‌زاده مدیر روابط‌عمومی کمیته ماهیگیری استان گلستان بوده و مدت ۳سال نیز در سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان به عنوان مدیر روابط‌عمومی در حال فعالیت است. وی دارای مدرک لیسانس زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر بوده و دوره‌های آموزشی مرتبط با روابط‌عمومی را پشت سر گذارده است. آشنایی با نظریه‌ها و اصول روابط‌عمومی، برقراری ارتباط موثر با محیط و دیگران، مبانی ارتباطات در روابط‌عمومی، پژوهش و افکارسنجی، شرکت در کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی، روابط‌عمومی و رسانه، مدیریت روابط‌عمومی شغلی و تخصصی، روابط‌عمومی در مدیریت شهری و شیوه خبرنویسی در روابط‌عمومی از جمله دوره‌هایی است که وی از سر گذرانده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_گلستان #فرزاد_یعقوب‌زاده #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">