بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محمدرضا رستمی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

احمد باقری مدیر روابط عمومی و رسانه

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ محمدرضا رستمی متولد هزار و سیصد و پنجاه و یک ساوه است. او مدارک کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران را در کارنامه دارد.

 همچنین بعد از فارغ‌التحصیلی ممتاز در همین دانشگاه مدتی به تدریس چهار درس از دوره کارشناسی ارتباطات در دانشکده علوم اجتماعی مشغول بود و همچنین کارگاه‌هایی با موضوع سواد رسانه‌ای، برندسازی ملی، برندسازی شهری، ارتباطات و رسانه و ... برگزار کرده است.

رستمی همچنین به مدت دو سال مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه تهران و سپس دو سال مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه تهران و دو سال مدیر کل اجتماعی و فرهنگی سازمان ملی جوانان در دولت اصلاحات بود و سپس مدتی دور از عرصه دولتی به فعالیت علمی پرداخت و انتشارات یادآفرین را با تمرکز بر حوزه برندسازی، رسانه و ارتباطات تاسیس کرد.

 انتشار ماهنامه تخصصی یادآفرین نیز در ادامه همین فعالیت‌ها شکل گرفت و این نشریه با توجه ویژه به برندسازی شهری و برندسازی ملی منتشر می‌شد.

 او در طی این مدت پنج کتاب شامل برندینگ شهری، تبلیغات فرهنگی، سواد رسانه‌ای، فرندپروری در عصر رسانه تالیف کرد و ۵ کتاب دیگر در حوزه برند ملی،  با ترجمه او منتشر شد.

 مدیریت ده پروژه تحقیقاتی و نگارش شش مقاله علمی پژوهشی نیز از دیگر فعالیت‌های علمی او در حوزه ارتباطات بود.

بعد از روی کار آمدن دولت حسن روحانی او معاون وزیر در امور جوانان وزارت ورزش و جوانان شد و در دولت دوم به مناطق آزاد رفت و به عنوان معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد مشغول به کار شد که همچنان در این سمت مشغول به کار است.

 رستمی موسس و رئیس هیئت‌مدیره انجمن توسعه و ترویج برند ملی ایران است و عضو انجمن سواد رسانه‌ای ایران و انجمن علمی ارتباطات و مطالعات فرهنگی و انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن بین‌المللی تبلیغات و انجمن متخصصان روابط‌عمومی نیز هست.

توسعه گفتمان برند ملی ایران و توسعه ارتباطات مسوولانه دغدغه اصلی وی در سال‌های گذشته تا امروز است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

نظرات  (۱)

  • محمد پیران
  • سلام  آقای رستمی از خوبان حوزه ارتباطات هستند و در این خصوص به مدیران عامل مشاوره های خوبی در این خصوص ارائه داده اند که از شرایط بحرانی خارج بشوند

    پاسخ:
    باسلام 
    تشکر از ارسال پیامتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">