بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محمدرضا غفوری را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۳ نظر

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / محمدرضا غفوری متولد بیست و پنجم تیر ماه هزار و سیصد و چهل و نه، مهندس کامپیوتر با گرایش نرم‌افزار و دارای دو مدرک کارشناسی ارشد بازاریابی و مدیریت استراتژیک است.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت صنعت و معدن و تجارت، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی، مدیر روابط عمومی بانک تجارت و مدیر امور مشتریان وبازاریابی بانک کشاورزی از جمله مسئولیت‌های درج شده در کارنامه حرفه‌ای وی است. غفوری همچنین، چند دوره دبیر کمیسیون روابط‌عمومی نظام بانکی کشور بود. وی دبیری هشتمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت را نیز که اردیبهشت ماه سال هزار و سیصد و نود و هشت برگزار شد بر عهده داشت.

ایشان فعالیت‌های علمی و اجرایی خود را در دو حوزه سیستم‌های اطلاعات و آی تی و روابط‌عمومی به انجام رسانده و در مقام کارشناس مرکز پرورش اطلاعات و نویسندگی و اجرا در صدا و سیما نیز سابقه دارد. مدرس علوم آی تی  و ارتباطات در مراکز آموزشی و نقش‌آفرینی در حوزه‌های اقتصادی و  بانکداری الکترونیک به همراه عضویت در شوراهای مشورتی نیز در رزومه‌ی غفوری دیده می‌شود.

وی کارشناس رسمی دادگستری است و علاوه بر نگارش و ارائه مقالات تخصصی در حوزه‌های مدیریتی و کارشناسی که بر عهده داشته، لوح‌های تقدیر و جوایز گوناگونی هم در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی دریافت کرده است.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط‌عمومی| محمدرضا غفوری متولد بیست و پنجم تیر ماه هزار و سیصد و چهل و نه، مهندس کامپیوتر با گرایش نرم‌افزار و دارای دو مدرک کارشناسی ارشد بازاریابی و مدیریت استراتژیک است. رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت صنعت و معدن و تجارت، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی، مدیر روابط عمومی بانک تجارت و مدیر امور مشتریان وبازاریابی بانک کشاورزی از جمله مسئولیت‌های درج شده در کارنامه حرفه‌ای وی است. غفوری همچنین، چند دوره دبیر کمیسیون روابط‌عمومی نظام بانکی کشور بود. وی دبیری هشتمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت را نیز که اردیبهشت ماه سال هزار و سیصد و نود و هشت برگزار شد بر عهده داشت. ایشان فعالیت‌های علمی و اجرایی خود را در دو حوزه سیستم‌های اطلاعات و آی تی و روابط‌عمومی به انجام رسانده و در مقام کارشناس مرکز پرورش اطلاعات و نویسندگی و اجرا در صدا و سیما نیز سابقه دارد. مدرس علوم آی تی و ارتباطات در مراکز آموزشی و نقش‌آفرینی در حوزه‌های اقتصادی و بانکداری الکترونیک به همراه عضویت در شوراهای مشورتی نیز در رزومه‌ی غفوری دیده می‌شود. وی کارشناس رسمی دادگستری است و علاوه بر نگارش و ارائه مقالات تخصصی در حوزه‌های مدیریتی و کارشناسی که بر عهده داشته، لوح‌های تقدیر و جوایز گوناگونی هم در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی دریافت کرده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #محمد_رضا_غفوری #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۳)

سلام
این مرد فوق العاده دوست داشتنی و خوش اخلاق و یک مرد تمام عیار ارتباطی

پاسخ:
باسلام  و احترام
مشخصه اصلی مدیران ارتباطات و روابط عمومی باید به این منوال باشد.
موفق باشند و پیروز

با سلام لطفا وضعیت محکونیت دادگاه و رای صادره ایشان را نیز درج کنید 

پاسخ:
باسلام 
افترا زدن کار راحتی هست لذا سعی کنیم تا چیزی ثابت نشده و از سوی مراجع قانونی احکامی صادر نشده، از هرگونه افترا بپرهیزیم.
ایشان فرد محترمی هستند و برای ایشان و همه فعالان حوزه ارتباطات آرزوی موفقیت داریم.
  • سید حسن حسنی
  • با سلام ، حالا که وضعیت دادگاه مشخص  ورای صادر شده ، لطفا اطلاع رسانی کنید.تا شبهه جانبداری بر طرف شود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">