بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محمد رضا درگاهپور را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

مدیر روابط عمومی احمد باقری

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ محمدرضا درگاهپور متولد دهم مهرماه ماه سال هزار و سیصد و شصت و سه تهران، با سابقه فعالیت یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه روابط‌عمومی و ارتباطات و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته روابط‌عمومی و کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی است.

وی در حال حاضر به عنوان کارشناس مسئول روابط‌عمومی بانک قرض الحسنه رسالت ایفای نقش می‌کند و مدیریت سایت و شبکه‌های اجتماعی این بانک را بر عهده دارد.

وی بیش از ده سال عضو فعال انجمن روابط‌عمومی ایران بوده و با خبرنگاری در باشگاه خبرنگاران جوان فعالیت خود را در عرصه ارتباطات آغاز و همیشه با افتخار از اینکه از شاگردان مرحوم استاد میرزا بابا مطهری‌نژاد بوده، سخن می‌آورد.

درگاهپور سابقه حضور در شهرداری منطقه هفت تهران به مدت شش سال و کسب عنوان کارشناس برتر فرهنگی سال برای سه سال متوالی را در کارنامه خود دارد.

سپس به مدت دو سال مدیریت روابط‌عمومی شرکت بیمه رسالت را بر عهده داشت.

روابط عمومی دولتی و خلاقیت در روابط عمومی عنوان مقالاتی است که محمدرضا درگاهپور آن ها را در ماهنامه روابط‌عمومی به چاپ رسانده است.

مشاور و کارشناس اجرایی همایش‌ها، سمینارها، جشن‌های فرهنگی، مذهبی و ورزشی در سطوح مختلف در کارنامه وی دیده می‌شود.

وی دوره‌های روابط‌عمومی الکترونیک، نئو مارکتینگ، برندینگ، شیوه‌ها و سبک‌های نگارش در موبایل را گذرانده و در تمام حوزه‌های ارتباطی و روابط عمومی بصورت حرفه‌ای فعالیت کرده است.

همچنین نویسنده و تولید کننده رادیو اینترنتی، موشن گرافیک و تلویزیون اینترنتی است.

درگاهپور باتوجه به اشراف اطلاعاتی و علاقه‌اش به حوزه روابط‌عمومی الکترونیک موضوع نقش شبکه‌های اجتماعی در بانکداری بدون شعبه را به عنوان پایان نامه خود انتخاب کرده و تحقیقاتی را در این زمینه انجام داده است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| محمدرضا درگاهپور متولد دهم مهرماه ماه سال هزار و سیصد و شصت و سه تهران، با سابقه فعالیت یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه روابط‌عمومی و ارتباطات و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته روابط‌عمومی و کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. وی در حال حاضر به عنوان کارشناس مسئول روابط‌عمومی بانک قرض الحسنه رسالت ایفای نقش می‌کند و مدیریت سایت و شبکه‌های اجتماعی این بانک را بر عهده دارد. وی بیش از ده سال عضو فعال انجمن روابط‌عمومی ایران بوده و با خبرنگاری در باشگاه خبرنگاران جوان فعالیت خود را در عرصه ارتباطات آغاز و همیشه با افتخار از اینکه از شاگردان مرحوم استاد میرزا بابا مطهری‌نژاد بوده، سخن می‌آورد. درگاهپور سابقه حضور در شهرداری منطقه هفت تهران به مدت شش سال و کسب عنوان کارشناس برتر فرهنگی سال برای سه سال متوالی را در کارنامه خود دارد. سپس به مدت دو سال مدیریت روابط‌عمومی شرکت بیمه رسالت را بر عهده داشت. روابط عمومی دولتی و خلاقیت در روابط عمومی عنوان مقالاتی است که محمدرضا درگاهپور آن ها را در ماهنامه روابط‌عمومی به چاپ رسانده است. مشاور و کارشناس اجرایی همایش‌ها، سمینارها، جشن‌های فرهنگی، مذهبی و ورزشی در سطوح مختلف در کارنامه وی دیده می‌شود. وی دوره‌های روابط‌عمومی الکترونیک، نئو مارکتینگ، برندینگ، شیوه‌ها و سبک‌های نگارش در موبایل را گذرانده و در تمام حوزه‌های ارتباطی و روابط عمومی بصورت حرفه‌ای فعالیت کرده است. همچنین نویسنده و تولید کننده رادیو اینترنتی، موشن گرافیک و تلویزیون اینترنتی است. درگاهپور باتوجه به اشراف اطلاعاتی و علاقه‌اش به حوزه روابط‌عمومی الکترونیک موضوع نقش شبکه‌های اجتماعی در بانکداری بدون شعبه را به عنوان پایان نامه خود انتخاب کرده و تحقیقاتی را در این زمینه انجام داده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #محمدرضا_درگاهپور #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

  • محمد کریمی
  • در بیمه رسالت فضای ارتباط با رسانه های خوبی را ایجاد نکردند و خبرنگاران ناراضی هستند از ایشان

    پاسخ:
    باسلام و احترام 
    بی شک یکی از مهمترین بخش در فرآیندهای ارتباطی در روابط عمومی ها، در نظر گرفتن خطوط قرمز سازمان متبوع است. 
    البته هنر روابط عمومی ها با نظر به این چارچوب ها، استراتژی فضای ارتباطی را مستحکم تر کند.
    تشکر از ارسال پیامتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">