بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

مقداد صرامی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / مقداد صرامی متولد مهر ماه هزار و سیصد و شصت، دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک، دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد مدیریت و نیز دارای مدرک کارشناسی روابط‌عمومی از اصفهان است.

فعالیت اصلی وب، مشاوره در حوزه‌های روابط‌عمومی‌تجاری، کارآفرینی، مدیریت کسب‌و‌کار، بازاریابی، فروش و برندینگ بوده که با پشتوانه هجده ساله فعالیت‌های اجرایی و مشاوره‌ای در حال انجام است.

وی تجربه همکاری با بسیاری از واحدهای روابط‌عمومی‌تجاری و دولتی را طی سال‌های گذشته دارد.

صرامی به‌ عنوان استراتژیست ارتباطات، در نقش یک مربی در کنار تیم‌های مارکتینگ، برندینگ و روابط‌عمومی اقدام با راهبری توسعه ارتباطات می‌کند.

وی تاکنون پروژه‌های متعددی را در حوزه‌های مدیریت برند، روابط‌عمومی، تبلیغات، رسانه در کنار کارآفرینان بزرگی در سطح ملی و به‌ویژه استان اصفهان به سرانجام رسانده‌ است.

ایده‌پردازی، مهندسی‌محتوا، مهندسی‌رسانه و کمپین‌های پارتیزانی با بکارگیری اتاق فکرهای خلاق، توسعه فرهنگ سازمانی، شبکه‌سازی ارتباطات، مشارکت‌بخشی و تعامل کارکنان با مشتریان و شرکت از جمله ویژگی‌های است که بعنوان راهکارهای توسعه و استقرار واحد روابط‌عمومی تجاری در سازمان‌های خصوصی مطرح کرده است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| مقداد صرامی متولد مهر ماه هزار و سیصد و شصت، دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک، دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد مدیریت و نیز دارای مدرک کارشناسی روابط‌عمومی از اصفهان است. فعالیت اصلی وب، مشاوره در حوزه‌های روابط‌عمومی‌تجاری، کارآفرینی، مدیریت کسب‌و‌کار، بازاریابی، فروش و برندینگ بوده که با پشتوانه هجده ساله فعالیت‌های اجرایی و مشاوره‌ای در حال انجام است. وی تجربه همکاری با بسیاری از واحدهای روابط‌عمومی‌تجاری و دولتی را طی سال‌های گذشته دارد. صرامی به‌ عنوان استراتژیست ارتباطات، در نقش یک مربی در کنار تیم‌های مارکتینگ، برندینگ و روابط‌عمومی اقدام با راهبری توسعه ارتباطات می‌کند. وی تاکنون پروژه‌های متعددی را در حوزه‌های مدیریت برند، روابط‌عمومی، تبلیغات، رسانه در کنار کارآفرینان بزرگی در سطح ملی و به‌ویژه استان اصفهان به سرانجام رسانده‌ است. ایده‌پردازی، مهندسی‌محتوا، مهندسی‌رسانه و کمپین‌های پارتیزانی با بکارگیری اتاق فکرهای خلاق، توسعه فرهنگ سازمانی، شبکه‌سازی ارتباطات، مشارکت‌بخشی و تعامل کارکنان با مشتریان و شرکت از جمله ویژگی‌های است که بعنوان راهکارهای توسعه و استقرار واحد روابط‌عمومی تجاری در سازمان‌های خصوصی مطرح کرده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_اصفهان #مقداد_صرامی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">