بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

مهدی جعفری را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ سید مهدی جعفری متولد دوازه شهریور ماه هزار سیصدو پنجاه ونه از شهر بندرعباس و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت رسانه در شرایط بحران از دانشکده فارابی تهران است.

وی دارای بیش از یک دهه سابقه مدیریتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله ده سال مدیریت روابط‌عمومی در معاونت امور فرهنگی  و سه سال مدیریت روابط‌عمومی معاونت قرآن و عترت است.

 جعفری همچنین مدیریت روابط‌عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در معاونت امور هنری را نیز به مدت یکسال بر عهده داشته است.

از جمله سوابق اجرایی او می‌توان به چند دوره مدیریت روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و  نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره کرد.

 مدیریت روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی چند جشنواره و همایش و رویداد فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی نیز در کارنامه فعالیت‌های اجرایی سید مهدی جعفری به چشم می‌خورد.

وی همچنین از جمله بنیانگذاران جشنواره کتاب و رسانه برتر است که بیش از هشت سال دبیری این جشنواره را نیز عهده دار بوده است.

جعفری در حال حاضر به عنوان مدیریت روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام مشغول به فعالیت است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| سید مهدی جعفری متولد دوازه شهریور ماه هزار سیصدو پنجاه ونه از شهر بندرعباس و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت رسانه در شرایط بحران از دانشکده فارابی تهران است. وی دارای بیش از یک دهه سابقه مدیریتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله ده سال مدیریت روابط‌عمومی در معاونت امور فرهنگی و سه سال مدیریت روابط‌عمومی معاونت قرآن و عترت است. جعفری همچنین مدیریت روابط‌عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در معاونت امور هنری را نیز به مدت یکسال بر عهده داشته است. از جمله سوابق اجرایی او می‌توان به چند دوره مدیریت روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره کرد. مدیریت روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی چند جشنواره و همایش و رویداد فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی نیز در کارنامه فعالیت‌های اجرایی سید مهدی جعفری به چشم می‌خورد. وی همچنین از جمله بنیانگذاران جشنواره کتاب و رسانه برتر است که بیش از هشت سال دبیری این جشنواره را نیز عهده دار بوده است. جعفری در حال حاضر به عنوان مدیریت روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام مشغول به فعالیت است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #سید_مهدی_جعفری #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">