بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

مهرداد طهماسبی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ مهرداد طهماسبی متولد پنجم مهرماه ماه هزار و سیصد و شصت و هشت از شهر اصفهان و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تهران است.

وی دارای بیش از هشت سال سابقه مدیریت روابط‌عمومی در سازمان‌های مردم نهاد از جمله بنیاد خیریه راهبری آلاء، مرکز کنترل سرطان آلاء و مشاور در چند مجموعه است.

وی دارای مقاله در حوزه روابط‌عمومی و کتاب در حوزه مدیریت نیروهای داوطلب سازمان‌های مردم نهاد است.

دبیر اجرایی چند جشنواره و همایش و رویداد فرهنگی در سطح ملی و استانی نیز در کارنامه فعالیت‌های اجرایی مهرداد طهماسبی به چشم می‌خورد.

طهماسبی در حال حاضر به عنوان مدیرعامل موسسه مشاوره مدیریت رهام و مسئول اطلاع‌رسانی و تبلیغات شرکت بین المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون (ایریسا)  مشغول به فعالیت است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| مهرداد طهماسبی متولد پنجم مهرماه ماه هزار و سیصد و شصت و هشت از شهر اصفهان و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تهران است. وی دارای بیش از هشت سال سابقه مدیریت روابط‌عمومی در سازمان‌های مردم نهاد از جمله بنیاد خیریه راهبری آلاء، مرکز کنترل سرطان آلاء و مشاور در چند مجموعه است. وی دارای مقاله در حوزه روابط‌عمومی و کتاب در حوزه مدیریت نیروهای داوطلب سازمان‌های مردم نهاد است. دبیر اجرایی چند جشنواره و همایش و رویداد فرهنگی در سطح ملی و استانی نیز در کارنامه فعالیت‌های اجرایی مهرداد طهماسبی به چشم می‌خورد. طهماسبی در حال حاضر به عنوان مدیرعامل موسسه مشاوره مدیریت رهام و مسئول اطلاع‌رسانی و تبلیغات شرکت بین المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون (ایریسا) مشغول به فعالیت است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #مهرداد_طهماسبی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">