بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

ناهید مونسان را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / ناهید مونسان متولد سال هزار و سیصد و پنجاه و سه و دانش‌آموخته مقطع دکترای مدیریت رسانه است.

وی از سال هشتاد و هشت معاونت اداره روابط‌عمومی بانک سرمایه و از سال نود و چهار تا کنون ریاست آن اداره را بر عهده داشته و در این مدت با تعریف راهبردی تازه کوشیده تا با افزایش تخصص‏‌گرایی و دانش ‏محوری، روابط‌عمومی این بانک را از ظرفیت‏‌های متنوع در حوزه ارتباطات بهره‏‌مند کند. 

مونسان سابقه حضور در سمت‏‌های دیگری را نیز در این مدت و بعضاً هم‏ اکنون در کارنامه خود دارد که برخی از آن‏ ها به شرح زیر است:

«دبیر سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی انجمن سواد رسانه‌ای ایران»، «عضویت در انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی»، «مشاور ارتباطات و امور بین‌الملل مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی»، «عضو شورای سیاست‏ گذاری هفته روابط‌عمومی»، «عضویت در شورای اطلاع‌رسانی شهرستان تهران»، «عضویت در کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی شهر تهران»، «مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور بانوان و ارتباطات»، «عضویت در شورای سیاست‌گذاری کنفرانس بین‌المللی شهروند الکترونیک» و «عضویت در شورای اطلاع‌رسانی و داوری جشنواره نشریات مکتوب و دیجیتال آیات».

وی در زمینه‏‌های علمی و پژوهشی نیز فعال بوده و هم‏ اکنون به تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده خبر مشغول و مقالاتی را در حوزه علوم ارتباطات منتشر کرده است.

گفتنی است تدریس و داوری در چند دوره از مسابقات کشوری قرآن کریم و نهج‏‌البلاغه بانوان و کسب رتبه برتر در مسابقات قرآن دانشجویان کشور نیز از جمله سوابق و فعالیت‌های او در زمینه‏‌های فرهنگی محسوب می‌شود.

مونسان به دلیل موفقیت‌هایی که در سال‌های فعالیت خود کسب کرده، بارها مورد تقدیر مسئولین و نهادهای تخصصی روابط ‌عمومی قرار گرفته است که از آن جمله می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

«دریافت لوح سپاس روابط‌عمومی برتر از پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران»، «دریافت نشان ویژه مدیریت بحران و لوح سپاس مدیر برتر روابط‌عمومی از سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران» و «دریافت عنوان ستاره شایستگی از چهارمین جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران».

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| ناهید مونسان متولد سال هزار و سیصد و پنجاه و سه و دانش‌آموخته مقطع دکترای مدیریت رسانه است. وی از سال هشتاد و هشت معاونت اداره روابط‌عمومی بانک سرمایه و از سال نود و چهار تا کنون ریاست آن اداره را بر عهده داشته و در این مدت با تعریف راهبردی تازه کوشیده تا با افزایش تخصص‏‌گرایی و دانش ‏محوری، روابط‌عمومی این بانک را از ظرفیت‏‌های متنوع در حوزه ارتباطات بهره‏‌مند کند. مونسان سابقه حضور در سمت‏‌های دیگری را نیز در این مدت و بعضاً هم‏ اکنون در کارنامه خود دارد که برخی از آن‏ ها به شرح زیر است: «دبیر سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی انجمن سواد رسانه‌ای ایران»، «عضویت در انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی»، «مشاور ارتباطات و امور بین‌الملل مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی»، «عضو شورای سیاست‏ گذاری هفته روابط‌عمومی»، «عضویت در شورای اطلاع‌رسانی شهرستان تهران»، «عضویت در کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی شهر تهران»، «مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور بانوان و ارتباطات»، «عضویت در شورای سیاست‌گذاری کنفرانس بین‌المللی شهروند الکترونیک» و «عضویت در شورای اطلاع‌رسانی و داوری جشنواره نشریات مکتوب و دیجیتال آیات». وی در زمینه‏‌های علمی و پژوهشی نیز فعال بوده و هم‏ اکنون به تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده خبر مشغول و مقالاتی را در حوزه علوم ارتباطات منتشر کرده است. گفتنی است تدریس و داوری در چند دوره از مسابقات کشوری قرآن کریم و نهج‏‌البلاغه بانوان و کسب رتبه برتر در مسابقات قرآن دانشجویان کشور نیز از جمله سوابق و فعالیت‌های او در زمینه‏‌های فرهنگی محسوب می‌شود. مونسان به دلیل موفقیت‌هایی که در سال‌های فعالیت خود کسب کرده، بارها مورد تقدیر مسئولین و نهادهای تخصصی روابط ‌عمومی قرار گرفته است که از آن جمله می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد: «دریافت لوح سپاس روابط‌عمومی برتر از پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران»، «دریافت نشان ویژه مدیریت بحران و لوح سپاس مدیر برتر روابط‌عمومی از سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران» و «دریافت عنوان ستاره شایستگی از چهارمین جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران». #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #ناهید_مونسان #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">