بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

گام اول، کاری که دوست دارید ادامه دهید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بر اساس این قانون قانون علت و معلول برای هر معلوم مانند: "موفقیت در کسب و کار"، "درآمد سطح بالا" و ...علت یا علت هایی وجود دارد اگر کاری را که سایر موفق ها انجام می دهند شما هم انجام بدهید سرانجام به همان نتایج آنها می رسید.

هرچه این موارد را بیشتر تمرین کنید نتایج بهتری به دست می‌آورید وقتی این نقطه نظرها را آموختید می توانید آنها را بارها و بارها تمرین کنید این گونه در سطح پیشتازان حرفه خود قرار می گیرید.

تمام فروشندگان به واقع موفق و پردرآمد عاشق کارشان هستند شما هم باید بیاموزید که کارتان را دوست بدارید و بعد متعهد شوید تا در حرفه تان به حد عالی برسید.

 هر اندازه وقت لازم است صبر کنید، هر بهایی را که لازم است بپردازید، هر کاری را که لازم است انجام بدهید تا در کاری که می کنید بهترین شوید. متعهد شوید که در ردیف بهترین ها قرار بگیرید.

در صف بهترین ها قرار گرفتن یک انتخاب است. متاسفانه اغلب اشخاص عمری را در کار فروش صرف می‌کنند و هرگز به ذهنشان خطور نمی‌کند که باید در کاری که می کنند در ردیف بهترین ها قرار بگیرند اما خبر خوش این است که مجبور نیستید در دنیا بهترین باشید تا زندگی فوق العاده داشته باشید.

 موفقیت در هر کسب و کار از آن کسی است که تنها اندکی از دیگران بهتر باشد.

عزت نفس و موفقیت. روانشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که تا ندانید در کاری که می کنید از تبحر کافی برخورد دارید هرگز به احساس خوب نمی رسید.

 هرگز نمی توانید خودتان را به عنوان یک انسان ارزشمند دوست بدارید مگر آنکه در حرفه تان توانمند ظاهر گردید. علت ناراحتی و ناخشنودی بسیاری از اشخاص این است که وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوند و در آینه به خود نگاه می کنند نگاهشان به کسی می افتد که در هیچ زمینه‌ای در سطح عالی قرار ندارند.

 مردها به خصوص زمانی به احساس خود ارزشمندی می‌رسند که بدانند در کاری که می کنند عالی هستند. اگر مرد در کاری که می کند آنقدر خوب نباشد و دیگران هم این صلاحیت او را به رسمیت نشناسند از کاری که میکند راضی به نظر نخواهد رسید.

می توانید بهترین باشید. هر کسی می‌تواند در کارش درسته عالی قرار بگیرد. همه از توانایی بهترین شدن برخوردارند. انگار طبیعت در همه ژن بهترین شدن را فراهم آورده است. این به خود اشخاص مربوط است که زمینه بهترین شدن خود را پیدا کنند و بعد با تمام وجود بکوشند در آنچه توانایی اش را دارند در سطح بهترین ها قرار بگیرند.

مایکل جردن بازیکن حرفه‌ای بسکتبال، از مهارت فوق‌العاده‌ای برخوردار بود زمانی خبرنگاری به او گفت شما خیلی خوش اقبال بودید که با چنین استعداد و مهارتی متولد شدید. جردن در جواب گفت: "استعداد در همه هست اما نمایاندن این استعداد به تلاش فراوان احتیاج دارد."

خیلی ها به اشتباه گمان می کنند اگر از استعداد و توانمندی برخوردار باشند خود به خود در صف عالی ها و بی کم و کاست کاستی ها قرار می گیرند و این در حالی است که رسیدن به صفحه بهترین ها مستلزم سال ها تلاش و کوشش است.

 "چیزی جای سخت کوشی را نمی گیرد."

احمد باقری مدیرمسئول گزارش خبر

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.

 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :   09126944966

مشاور رایگان احمد باقری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">