بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

دکتر مریم سلیمی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / دکتر مریم سلیمی، متولد سی دی پنجاه و شش در تهران است. وی دارای دکترای علوم ارتباطات، کارشناسی ارشد گرافیک و روزنامه‌نگاری و کارشناسی روابط‌عمومی است.

وی همچنین دارای بیست و سه سال سابقه کار مطبوعاتی (روزنامه توسعه، ابرار اقتصادی، دنیای اقتصاد و خبرگزاری‌های فارس، نسیم و تسنیم و...) و به طور موازی بیست و یک سال سابقه کار حرفه‌ای به عنوان کارشناس خبره روابط‌عمومی است. دکتر سلیمی از مدرسان حوزه سواد رسانه‌ای، بصری و داده‌ای و از مدرسان دانشگاه‌های سوره و آزاد است. وی از مولفان کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای آموزش و پرورش و از داوران مجلات علمی است.

او دوازده سال از زندگی خود را صرف حوزه اینفوگرافیک و نیوزگرافیک کرده است (با تالیف کتاب گرافیک خبری و اطلاع رسان و پنجاه مقاله و... و ترجمه کتاب گرافیک اطلاع رسان دو، تجربه تولید هزار اثر اینفوگرافیک و داوری مسابقات و جشنواره‌های تخصصی این حوزه، برگزاری نود دوره آموزشی). کسب عنوان در جشنواره های مطبوعات(چهار دوره)، مالیات، بانکی، خودرو و عنوان کارشناس برتر روابط‌عمومی و... از موفقیت‌های اوست.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| دکتر مریم سلیمی، متولد سی دی پنجاه و شش در تهران است. وی دارای دکترای علوم ارتباطات، کارشناسی ارشد گرافیک و روزنامه‌نگاری و کارشناسی روابط‌عمومی است. وی همچنین دارای بیست و سه سال سابقه کار مطبوعاتی (روزنامه توسعه، ابرار اقتصادی، دنیای اقتصاد و خبرگزاری‌های فارس، نسیم و تسنیم و...) و به طور موازی بیست و یک سال سابقه کار حرفه‌ای به عنوان کارشناس خبره روابط‌عمومی است. دکتر سلیمی از مدرسان حوزه سواد رسانه‌ای، بصری و داده‌ای و از مدرسان دانشگاه‌های سوره و آزاد است. وی از مولفان کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای آموزش و پرورش و از داوران مجلات علمی است. او دوازده سال از زندگی خود را صرف حوزه اینفوگرافیک و نیوزگرافیک کرده است (با تالیف کتاب گرافیک خبری و اطلاع رسان و پنجاه مقاله و... و ترجمه کتاب گرافیک اطلاع رسان دو، تجربه تولید هزار اثر اینفوگرافیک و داوری مسابقات و جشنواره‌های تخصصی این حوزه، برگزاری نود دوره آموزشی). کسب عنوان در جشنواره های مطبوعات(چهار دوره)، مالیات، بانکی، خودرو و عنوان کارشناس برتر روابط‌عمومی و... از موفقیت‌های اوست. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #مریم_سلیمی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

سلام
یک ترم استاد بنده بودن فوق العاده دلسوز و مطلع و تاثیر گذار هر جا باشند خدا نگهدارشان باشد

پاسخ:
باسلام و احترام
اساتید موثر در حوزه ارتباطات انگشت شمار هستند بی شک ایشان جز بهترین ها هست.
موفق  و موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">