بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

سمیه کرمانی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ سمیه کرمانی در شانزدهم تیرماه هزار و سیصد و پنجاه و نه و در حالی که پدرش تازه عروس خود را به حکم رسالت برای دفاع از خاک وطن تنها گذاشت و عازم جبهه شد در تهران دیده به جهان گشود.

 

با شناخت خود روزی دفتر خاطرات پدرش را یافت و با مرور خاطرات پدر از روزهای سخت دفاع‌مقدس و یادداشت‌هایی که دیدارهای دیر به دیر با خانواده، برای نخستین فرزندش نگاشته بود، شوق نوشتن در او متبلور شد.

 از آن به بعد عاشق نوشتن شد و علاوه بر آن، مطالبه حقیقت را نیز از پدر رزمنده خویش به ارث برد و اینگونه بود که رسالت خبرنگاری را برگزید.

با اخذ مدرک دیپلم وارد دانشگاه شد و در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در تنها خبرگزاری رسمی کشور (ایرنا) در سال هشتاد و دو در گروه ورزشی خبرگزاری جمهوری اسلامی مشغول بکار شد و همزمان در صدا و سیما به عنوان نخستین زن و جوانترین کارشناس مجری و سردبیر برنامه های ورزشی شبکه جام جم و برنامه قدیمی ورزش از رادیو تهران، "چهارراه جوانی" و" تا نیمروز"  مشغول به فعالیت شد.

همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه تهران، موفق شد نخستین نشریه‌اش را به عنوان "مدیر ورزش" بطور مستقل و به عنوان صاحب امتیاز، مدیرمسئول و سردبیر راه اندازی و نشریه‌ای کاملا تخصصی و تحلیلی منتشر کند.

در سال‌های بعد همچنین نشریات دیگری چون ماهنامه "خوشبختی"، هفته نامه اقتصادی "تاجر" و سالنامه "اربعین نامه" را با همکاری پانزده روزنامه کثیرالانتشار کشور راه اندازی و منتشر کرد.

پیشرفت چشمگیر او در زمینه‌های مختلف امور رسانه‌ای موجب شد تا به تشکل‌های صنفی مدیریتی رسانه‌ها دعوت شود و در نخستین گام به عنوان عضو هیئت‌مدیره، سفیر صلح و مدیر روابط‌عمومی انجمن صنفی مدیران رسانه‌ها فعالیت صنفی‌اش را آغاز کرد.

وی هم اینک عضو هیئت‌مدیره انجمن صنفی مدیران نشریات ایران و عضو هیئت‌مدیره تعاونی اصحاب رسانه‌هاست که فعالیت قابل توجه‌ای در این عرصه دارد و با انگیزه بسیاری  برای کمک به تغییر احوال این روزهای رسانه‌های کشور گام برمی‌دارد.

این چهره شناخته شده رسانه‌ای به جهت عمق بخشیدن به فعالیت‌های رسانه‌ای و پایه‌ریزی اساسی برای علاقمندان به این حرفه، همچنین مدیرمسئول و صاحب امتیاز تنها روزنامه کودک و نوجوان کشور با عنوان "زنگ آخر"  و مجری دو طرح مبتکرانه "سواد رسانه‌ای" و "جشنواره زنگ داستان" است که در جهت ارتقای سطح دانش و خوانش نسل آینده تلاش دارد.

از  جمله مسئولیت‌های دیگر ایشان صاحب امتیازی کانون آگهی و تبلیغات "آلبالو"، عضویت در انجمن خبرنگاران و نویسندگان ورزشی، مدیر روابط‌عمومی فدراسیون اسکواش و ورزش‌های سه گانه، خبرنگار همشهری محله، سردبیری خبرگزاری بین‌المللی زنان و خانواده و مدیرارتباط با مطبوعات ستاد انتخاباتی رییس جمهوری ذکر کرد.

نامبرده کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بود که گرچه آرای او به حد نصاب نرسید  ولی رای قابل توجهی به دست آورد. این فعال رسانه با پشتکاری که از خود نشان داده از چهره‌های مطرح در این زمینه است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| سمیه کرمانی در شانزدهم تیرماه هزار و سیصد و پنجاه و نه و در حالی که پدرش تازه عروس خود را به حکم رسالت برای دفاع از خاک وطن تنها گذاشت و عازم جبهه شد در تهران دیده به جهان گشود. با شناخت خود روزی دفتر خاطرات پدرش را یافت و با مرور خاطرات پدر از روزهای سخت دفاع‌مقدس و یادداشت‌هایی که دیدارهای دیر به دیر با خانواده، برای نخستین فرزندش نگاشته بود، شوق نوشتن در او متبلور شد. از آن به بعد عاشق نوشتن شد و علاوه بر آن، مطالبه حقیقت را نیز از پدر رزمنده خویش به ارث برد و اینگونه بود که رسالت خبرنگاری را برگزید. با اخذ مدرک دیپلم وارد دانشگاه شد و در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در تنها خبرگزاری رسمی کشور (ایرنا) در سال هشتاد و دو در گروه ورزشی خبرگزاری جمهوری اسلامی مشغول بکار شد و همزمان در صدا و سیما به عنوان نخستین زن و جوانترین کارشناس مجری و سردبیر برنامه های ورزشی شبکه جام جم و برنامه قدیمی ورزش از رادیو تهران، "چهارراه جوانی" و" تا نیمروز" مشغول به فعالیت شد. همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه تهران، موفق شد نخستین نشریه‌اش را به عنوان "مدیر ورزش" بطور مستقل و به عنوان صاحب امتیاز، مدیرمسئول و سردبیر راه اندازی و نشریه‌ای کاملا تخصصی و تحلیلی منتشر کند. در سال‌های بعد همچنین نشریات دیگری چون ماهنامه "خوشبختی"، هفته نامه اقتصادی "تاجر" و سالنامه "اربعین نامه" را با همکاری پانزده روزنامه کثیرالانتشار کشور راه اندازی و منتشر کرد. پیشرفت چشمگیر او در زمینه‌های مختلف امور رسانه‌ای موجب شد تا به تشکل‌های صنفی مدیریتی رسانه‌ها دعوت شود و در نخستین گام به عنوان عضو هیئت‌مدیره، سفیر صلح و مدیر روابط‌عمومی انجمن صنفی مدیران رسانه‌ها فعالیت صنفی‌اش را آغاز کرد. وی هم اینک عضو هیئت‌مدیره انجمن صنفی مدیران نشریات ایران و عضو هیئت‌مدیره تعاونی اصحاب رسانه‌هاست که فعالیت قابل توجه‌ای در این عرصه دارد و با انگیزه بسیاری برای کمک به تغییر احوال این روزهای رسانه‌های کشور گام برمی‌دارد. این چهره شناخته شده رسانه‌ای به جهت عمق بخشیدن به فعالیت‌های رسانه‌ای و پایه‌ریزی اساسی برای علاقمندان به این حرفه، همچنین مدیرمسئول و صاحب امتیاز تنها روزنامه کودک و نوجوان کشور با عنوان "زنگ آخر" و مجری دو طرح مبتکرانه "سواد رسانه‌ای" و "جشنواره زنگ داستان" است که در جهت ارتقای سطح دانش و خوانش نسل آینده تلاش دارد. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #سمیه_کرمانی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

ایشان واقعا ادم مطلع و دلسوزی هستند در کارشون

پاسخ:
باسلام و احترام 
مشخصه مدیران ارتباطات دقیقا همین موارد است که فرمودید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">