بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محسن راعی دهقی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / محسن راعی دهقی متولد یازدهم شهریور ماه هزارو سیصد و شصت و پنج، دانش آموخته روابط‌عمومی الکترونیک، روزنامه‌نگار و خبرنگار تخصصی حوزه صنعت، معدن وصنایع معدنی؛ فعالیت مطبوعاتی خود را از سال هشتاد و پنج در روزنامه سلام و دنیای اقتصاد آغازنمود.

 وی با گذراندن دوره‌های آموزشی مقدماتی و تکمیلی، فعالیت رسانه‌ای خود را بصورت رسمی شروع و تاکنون با روزنامه‌های صمت، آفرینش، عصر اقتصاد، ابتکار، روزگار معدن، گسترش تجارت، گسترش صنعت، عصر توسعه، شهروند و هدف و اقتصاد همکاری داشته است.

وی هم‌اکنون نیز به عنوان سرپرست و خبرنگار روزنامه‌های هدف و اقتصاد، نوآوران، سخن روز و آوای اقتصاد در استان اصفهان و مسئول روابط‌عمومی نشریه سراسری "صدا" مشغول فعالیت است.

راعی از سال هشتاد و پنج به عضویت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان و از سال هشتاد و نه تا کنون نیز به عضویت رسمی خانه مطبوعات و خبرنگاران استان درآمده است.

وی در طول بیش از یک دهه فعالیت رسانه‌ای و مطبوعاتی خود و در راستای ارتقای سطح کیفی جایگاه روابط‌عمومی، ارتباطات و حوزه صنعت و معدن مقالات و یادداشت‌های گوناگونی در نشریات و کانال‌های تخصصی حوزه صنایع و ارتباطات به چاپ و انتشار رسانده و  برگزاری تور‌های رسانه‌ای صنعتی، نشست‌های خبری و ارائه بولتن‌های خبری (مستند سازی)، راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی، تهیه و تولید محتوا جهت جریان‌سازی رسانه‌ای، به عنوان مشاور رسانه‌ای با چندین ارگان را در کارنامه خود دارد.

 شایان ذکر است راعی هم‌اکنون با دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت وهمایش روابط عمومی‌الکترونیک همکاری داشته و در برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌های آموزشی در جهت ارتقای جایگاه روابط عمومی و صنعت، معدن و کارآفرینی در استان اصفهان در جایگاه‌های مختلف همکاری دارد.

وی از سال نود و چهار تا کنون نیز عضو شورای اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان است.

 

مشاور رایگان احمد باقری

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| محسن راعی دهقی متولد یازدهم شهریور ماه هزارو سیصد و شصت و پنج، دانش آموخته روابط‌عمومی الکترونیک، روزنامه‌نگار و خبرنگار تخصصی حوزه صنعت، معدن وصنایع معدنی؛ فعالیت مطبوعاتی خود را از سال هشتاد و پنج در روزنامه سلام و دنیای اقتصاد آغاز و با گذراندن دوره‌های آموزشی مقدماتی و تکمیلی، فعالیت رسانه‌ای خود را بصورت رسمی شروع و تاکنون با روزنامه‌های صمت، آفرینش، عصر اقتصاد، ابتکار، روزگار معدن، گسترش تجارت، گسترش صنعت، عصر توسعه، شهروند و هدف و اقتصاد همکاری داشته است. وی هم‌اکنون نیز به عنوان سرپرست و خبرنگار روزنامه‌های هدف و اقتصاد، نوآوران، سخن روز و آوای اقتصاد در استان اصفهان و مسئول روابط‌عمومی نشریه سراسری "صدا" مشغول فعالیت است. راعی از سال هشتاد و پنج به عضویت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان و از سال هشتاد و نه تا کنون نیز به عضویت رسمی خانه مطبوعات و خبرنگاران استان درآمده است. وی در طول بیش از یک دهه فعالیت رسانه‌ای و مطبوعاتی خود و در راستای ارتقای سطح کیفی جایگاه روابط‌عمومی، ارتباطات و حوزه صنعت و معدن مقالات و یادداشت‌های گوناگونی در نشریات و کانال‌های تخصصی حوزه صنایع و ارتباطات به چاپ و انتشار رسانده و برگزاری تور‌های رسانه‌ای صنعتی، نشست‌های خبری و ارائه بولتن‌های خبری (مستند سازی)، راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی، تهیه و تولید محتوا جهت جریان‌سازی رسانه‌ای، به عنوان مشاور رسانه‌ای با چندین ارگان را در کارنامه خود دارد. شایان ذکر است راعی هم‌اکنون با دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت وهمایش روابط عمومی‌الکترونیک همکاری داشته و در برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌های آموزشی در جهت ارتقای جایگاه روابط عمومی و صنعت، معدن و کارآفرینی در استان اصفهان در جایگاه‌های مختلف همکاری دارد. وی از سال نود و چهار تا کنون نیز عضو شورای اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_اصفهان #محسن_راعی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">