بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

پیمان قاسم‌زاده را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / پیمان قاسم‌زاده متولد اردیبهشت هزار و سیصد  و شصت در شهرستان لاهیجان است و قریب به پانزده سال در حوزه‌های مختلف فرهنگی و ارتباطات، سابقه فعالیت دارد.

 وی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است و در حال حاضر به عنوان مسئول روابط‌عمومی شرکت سایپاپرس ایفای نقش می‌کند.

قاسم‌زاده فعالیت‌های رسانه‌ای خود را از دوران دانشجویی و با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی نشریه آرزمان آغاز کرد و با فعالیت در جهاد دانشگاهی، خبرگزاری ایسنا و روزنامه‌های استانی و کشوری ادامه داد.

موضوع پایان‌نامه وی بررسی توسعه ارتباطات در ایران در دهه هشتاد بود و طی آن با استادان بزرگ ارتباطات ایران همچون محسنیان‌راد، افخمی، فرهنگی، خانیکی، زیباکلام، نعمتی انارکی، زارعیان، یحیایی‌ایله‌ای، عقیلی، حکیمیان و ... همکاری داشت و مقاله‌ای را نیز با همین عنوان در فصلنامه جامعه، فرهنگ، رسانه به چاپ رساند.

وی دبیر چندین همایش و سمینار بوده و در جشنواره‌های مختلف نشریات و روزنامه‌نگاری کشور مقام‌های اول، دوم و سوم مقاله، سرمقاله و ... را کسب کرده است و دوره‌های مختلف حوزه ارتباطات همچون خبرنگاری، گزارش‌نویسی و خبرنویسی، مدیریت کارآفرینی، فیلمسازی صنعتی، روابط‌عمومی، تشریفات، مدیریت همایش‌ها، اصول مشتری‌مداری، مهارت‌های ارتباطی و ... را گذرانده است.

در سوابق کاری او مسئول اداره اطلاع‌رسانی و تبلیغات سایپا کاشان (سایپاسیتروئن)، مدیرعامل مجتمع فنی تهران واحد لاهیجان، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری نصرت‌پژوهان، نمایندگی مجمع ملی جوانان ایران و همکاری با موسسه آموزش عالی فناوران تهران و مؤسسه انتشاراتی دیباگران تهران به چشم می‌خورد.

 

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط‌_عمومی| پیمان قاسم‌زاده متولد اردیبهشت هزار و سیصد و شصت در شهرستان لاهیجان است و قریب به پانزده سال در حوزه‌های مختلف فرهنگی و ارتباطات، سابقه فعالیت دارد. وی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است و در حال حاضر به عنوان مسئول روابط‌عمومی شرکت سایپاپرس ایفای نقش می‌کند. قاسم‌زاده فعالیت‌های رسانه‌ای خود را از دوران دانشجویی و با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی نشریه آرزمان آغاز کرد و با فعالیت در جهاد دانشگاهی، خبرگزاری ایسنا و روزنامه‌های استانی و کشوری ادامه داد. موضوع پایان‌نامه وی بررسی توسعه ارتباطات در ایران در دهه هشتاد بود و طی آن با استادان بزرگ ارتباطات ایران همچون محسنیان‌راد، افخمی، فرهنگی، خانیکی، زیباکلام، نعمتی انارکی، زارعیان، یحیایی‌ایله‌ای، عقیلی، حکیمیان و ... همکاری داشت و مقاله‌ای را نیز با همین عنوان در فصلنامه جامعه، فرهنگ، رسانه به چاپ رساند. وی دبیر چندین همایش و سمینار بوده و در جشنواره‌های مختلف نشریات و روزنامه‌نگاری کشور مقام‌های اول، دوم و سوم مقاله، سرمقاله و ... را کسب کرده است و دوره‌های مختلف حوزه ارتباطات همچون خبرنگاری، گزارش‌نویسی و خبرنویسی، مدیریت کارآفرینی، فیلمسازی صنعتی، روابط‌عمومی، تشریفات، مدیریت همایش‌ها، اصول مشتری‌مداری، مهارت‌های ارتباطی و ... را گذرانده است. در سوابق کاری او مسئول اداره اطلاع‌رسانی و تبلیغات سایپا کاشان (سایپاسیتروئن)، مدیرعامل مجتمع فنی تهران واحد لاهیجان، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری نصرت‌پژوهان، نمایندگی مجمع ملی جوانان ایران و همکاری با موسسه آموزش عالی فناوران تهران و مؤسسه انتشاراتی دیباگران تهران به چشم می‌خورد. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #پیمان_قاسم_زاده #روابط‌_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">